träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

Budget variant eller bara kärring varning från 70 - talet ???

Av anette - 26 juni 2012 20:44

Kanske äckelvarning för er som  inte gillar fötter ...






   


Ni ser själv ... jag e verkligen i behov av fotvård !!!

Snål som jag e köpte jag 2 pkt Babyfoot på Ullared förra våren !! Typiskt 70 - talister !!! aLLTID SKA MAN BUNKRA UPP PÅ ONÖDIGA " BRA O HA SAKER " .

Ett paket tog jag då i sommrars se här  

Jag kan ju nu med facit i hand säga att det var värt varenda krona !!! Även 70 talister kan fynda ;0) !

Ska ni nu till Ullared i sommar , är det bara till att bunkra upp !! Söker ni på nätet kostar de mkt mer ....


Känner mig som en riktig budgetmamma !!! Ni som e födda på mitt århundrande ,

dvs 70 talet - budget året , minns väl när man skulle slinga sitt hår hemma , eller bli slingad av någon på hemma fronten ! Den där jäkla plastpåsen man skulle ha på huvudet .... illa passform , typ en 3.5 liters fryspåse med två snygga rakstickade sömmar på vardera sida , perforerad till max !! Sen skrek antingen du eller den du skulle slinga , som en stucken gris för att sling hålen var för små !!!

Nu sitter jag här med påsar på fötterna - JA såååå gör man om man e vardagsmamma , inte har tid med pedikyr , vikarierar på heltid o inte råd med fotvård !!!

Känner jag mig charmig , sexig .... nja  , på sätt o vis, men .... gubben e inte hemma , därav detta projekt, grabben stod för fotograferingen , även om han vek sig dubbelt av garv , så ja ,

kanske till viss mån ????

Jag kunde passat på och tagit ett par rader med min nyinköpta " kroppsmaskin " på mina vinterklädda smalben, men .... !! Min Epilator som drar hårbeklädnadenmed rötterna !!!! Du milde vad det bränner o sticker !!! Varför måste vi kvinnor utsätta oss för

så många obehagliga behandlingar ???


Även den köpt på Ullared !!!!

Men , med mina myggätna ben får jag nöja mig med Jennifer Lopez varianten ......

Sensitive venus !!




 
 
Cilla

Cilla

26 juni 2012 21:59

Hm,jag har tänkt att köpa sånt men hinner inte åka till ullared,haha! Men är den så bra som alla säger? =)

http://cillapillas.blogg.se/

anette

27 juni 2012 06:08

jag var förvånad över hur bra den var !!

 
Ingen bild

Piroska

27 juni 2012 06:02

Åh ska snart till Ullared ju får se om jag också kan få babyfötter!;) Fast jag håller mig nog gärna till Lopezvarianten när det gäller behåringen! Kram

anette

27 juni 2012 06:08

Det gör du rätt i !!!

 
Jeanette

Jeanette

27 juni 2012 07:59

Jag har epilerat i några år och det blir bara mindre smärtsamt hela tiden, man vänjer sig säkert ;-) Lycka till med din SPA-stund ;-)
Kramar

http://Jijsdagar.blogspot.com

 
mimmi

mimmi

27 juni 2012 11:25

Hahahaha...jag känner igen mig!!!

http://blogg.amelia.se/bambitjej

 
Ingen bild

Hederlig tant fårn Mora

28 juni 2012 21:25

hihi ... här uppe tänker vi knappt på sommarfötterna , vilket roligt inlägg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards