träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

I take the highway ...

Av anette - 28 juni 2012 20:32

Jag tänkte fortsätta min tant vandring .. då det finns vissa som finner dessa inlägg

lite roliga och bra skrivit ... hm .... jag , rolig ???

Vem vill inte vara tant ? Snäll, klok, rejäl, mysig, go – med skinn på näsan och som vet var skåpet skall stå. Precis så kände jag mig då när jag slog upp mina skarp blåa i morse ,0)

Visst kändes lederna men det har ju inte att göra med tantigheter ...... All den där ledvärken bottnar säkert i en bekvämlighetssvacka som många tonåringar hamnar i !! För mkt soffhäng , istället för gymhäng eller torghäng .....

jag menar att jag är ju en riktig hyvens tonårstant !!!!

Kände mig riktigt nöjd med mig själv tills mina nya short kom på !!! Ja , de såg ju hur jävla

snygga ut som helst på galgen ....... på Gekås !!!

Hm .... hur många tror nu att jag e en Ullareds freak ??? Alla tant prylar bottnar i dåliga

Ullareds köp , hahaha ...

Det enda som saknades på dessa shorts var ... pressvecken !!!

Jag följer en blogg :  " varken tant eller fjortis "

Den här kvinnan vet precis hur man ska klä sig !! Shit alltså !!

Nåväl tillbaka till vad som gjorde mig till tant idag ... shortsen !!!

Visst minns ni när era mammor bytte de knälånga rundskurna kjolarna mot shorts - cityshorts kallades dem , eller om man var riktigt inne så hette de bermudas shorts.

Googlar du dem idag kan du hitta riktigt snygga med tuffa fickor .... inte mina , de är svarta hederliga cityshorts ... jag kände mig genast tantig .... var tvungen till att hasa ner dem till knävecken o kolla in storleken !! var det en vanl 38+- ??? eller var det C eller D ??? C eller D mode tror jag räknas som tant mode såsom  gabadinbyxor !!!

Men jag hittade denna sidan

Kolla in höstens mode !!! Jag e ju för tusan hur trendig som helst !!!

japp , som ni nog redan förstått är det inne att vara tant !!

Man ligger före i både mode och mat trenden ;0)

Och jag myser , så det så hihi !!

 

 

 

 

 
 
Jess

Jess

28 juni 2012 21:57

För det första är du en snygg tant!
För det andra är det skönt att vara trendsättare! :)

http://maisongrey.blogspot.com

anette

28 juni 2012 22:00

Oh den bästa kommentaren på läääänge ;0)

 
Jessica

Jessica

29 juni 2012 06:09

Tant Anette... *Fniss*
Go fredag på dig!

http://jesson.bloggplatsen.se

 
Eva Wikmark Walin

Eva Wikmark Walin

29 juni 2012 16:59

Kom in på din blogg av en händelse, härlig, så jag tittade in och säger Hej! Trevlig helg,

http://blogg.amelia.se/evawikmarkwalin

 
Ingen bild

lotta

29 juni 2012 21:36

sitter och väntar på er tant lotta och farbror patrik vinet väntar oxå åskan dånar från himelen så kom hiiiiitt

 
Ingen bild

Piroska

2 juli 2012 14:23

Hej bästa "tanten" hoppas att det går bra sista veckan på jobb. Har nu också varit på Ullared och inhandlat bland annat ett set Baby Foot så vi får väl se om jag också kan få fina fötter! Kram på dig från "kärringen"

anette

2 juli 2012 18:06

Du e för go du !!!! Välkommen i min tantklubb !!
Hoppas vi ses till hösten ;0)
kramis

 
Ingen bild

Piroska

2 juli 2012 18:58

Det gör vi garanterat på något sätt, kram på dig!;) Sitter just nu med babypåsarna på fötterna, känns lite kletigt bara.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards