träskor & gummistövlar

Alla inlägg under juni 2012

Av anette - 10 juni 2012 20:17

Denna helg har varit vigd åt att gräva till nya poolen !! Grabben har varit till ovärderlig hjälp !! Ni kan tro han var stolt när kan fick köra maskinerna själv !!!


Här ska gubben köra för första gången hihi ...

 


Grabben tog snabbt över den uppgiften


 


Nu kör vi igång att göra befintliga hålet större och djupare


 


Det tar sig


 


Även den maskinen fick sig en yngre chaffis ;0)


 


kolla in vilka massor som nu är över


 


Och vad har jag gjort ....

så lite som möjligt . I fredags drog jag på mig en förkylning som inte är att leka med !! Jag hostar så man skulle kunna tro att något brister , sen har jag mega ont i ett öra !!! Riktigt gnällig är jag , och blir det inte bättre , får det bli en hemma dag i soffan i morgon !


Hur har er helg sett ut ??

kram

 

Av anette - 10 juni 2012 18:25

Jag är med i en tävling inne hos Jesson


Gör det ni med !!!

 

Av anette - 9 juni 2012 07:37

Igår var vi på studentfirande av älsklingens syster dotter Alexandra !!

En fin kväll för henne att minnas med underbart god mat o roliga lekar ;0)


              

 

   

Av anette - 6 juni 2012 20:20

Ja då har vi firat !!

Jag o sys firade med en joggingrunda på dryga milen !! Tjohoo så duktiga vi var !!!

Sen var det att hoppa in i duschen o fixa till sig. Kidsen skulle tåga genom byn upp till Hembygdsparken tillsammans med sina hockeykompisar .

Vilket duktigt gäng !!!

     

     


Japp ni såg rätt ..... musikkåren hade blivit gubbar i lådan !! Vilket otroligt skämt , nog fasiken ska man ha en riktig orkester vid dessa tillfällen ???

De fanns dock på plats i hembygdsparken - de orkade väl inte tra

ska som våra duktiga föreninsentusiaster !!!!


Hur firade ni ???

Av anette - 6 juni 2012 08:32

God morgon vänner , det är den 6 Juni , sveriges nationaldag o Gustav har namnsdag !

För många är denna dag viktig o ska firas , för egen del hade jag hellre behållt Annandag Pingst !!

Hur firas det idag då ? Kommer du springa med en flagga i handen o stå o lyssna på en massa långtråkigt snack ??

Jag får ju göra det idag ....... grabbens hockeylag ska gå med i tåget som går genom byn !?!!!

Tänk så mkt roligare jag kunde haft med långledigt över Pingsten !!

Ja ja man får väl offra sig , eller ??

Kan ju passa på o titta på de gamla traktorerna haha !!


Det ser i allafall ut som om det skulle kunna bli en fin dag


 


 

Av anette - 5 juni 2012 22:27

Idag var det talangjakt på skolan , tösen var en av deltagarna !!!


 


Sen var det avslutningsdisco med Sverige som tema ;


Coola grabbar med sverige frillor


 



Fräcka tjejer !!


 

 

Av anette - 4 juni 2012 17:57



  Dax att börja om , ta nästa kulle och börja traska ;0)

Taggat ner har jag gjort , väntar på att sommaren ska infinna sig !!

Visst blir fötterna sommar snygga !!! Har även kollat in andra träskor hihi .... så sablans dyra bara ;0(

Jag älskar tofflor , rätt & slätt !!!



 

Ovido - Quiz & Flashcards