träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

Sommar & sol

Av anette - 23 juli 2012 17:42

Ännu en helt underbar sommar dag med bad & sol !!!

Nu börjar man få lite fräsch färg på armar & ben , underbart !!!

Var bort om simstadion idag med kidsen , och passade då på att simma 1100 m !!! Härlig känsla att långsamt simma fram . Grabben fick lite badbus med pappsingen sin ;0)

Visst har sommaren kommit nu ??? Livet är underbart !!

Man tar dagen som den kommer , inga specifika hålltider , bara vara och mysa !!

( lite dålig bild , togs med mobil o zoom )


 


 
 
Jessica

Jessica

23 juli 2012 19:13

Ja, nu får vi la hoppas att sommaren är här på riktigt.
Simma lugnt och måsågott!

http://jesson.bloggplatsen.se

 
Cilla

Cilla

23 juli 2012 19:55

Det låter härligt! Här är det ingen sommar..kallt och blåsigt!
Ha det gott!

http://cillapillas.blogg.se/

 
Eva Wikmark Walin

Eva Wikmark Walin

23 juli 2012 21:37

Låter som ni har det toppenskönt, I sthlm lyser solen med sin frånvaro men vi hade 4 mysiga och fina dagar i Cph :)... kram och fortsatt mysig semester.

http://blogg.amelia.se/evawikmarkwalin

 
Jeanette

Jeanette

25 juli 2012 23:21

Långt att simma 11oo m tycker jag...
När dottern kom hem från sin simträning innan sommaruppehållet berättade hon att de hade simmat 6900 m det träningspasset.. hur kul kan det va' att nöta kakel??
Vilken härlig sommar ni har!
Kramar

http://jijsdagar.blogspot.se

anette

26 juli 2012 21:13

Du e söt du !! Kramizzz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards