träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

Hermione TÄVLING

Av anette - 20 augusti 2012 16:16

     


Jag har glädjen att få anordna en tävling med

Hermione Ekologisk hudvård.


Cleansing Lotion & Face Cream som nu är ännu bättre och utvecklad har fått nya förpackningar och dessa kommer lottas ut !!!

Har själv provat face cremen precis , underbar fräsch, söt doft o ansiktet kändes mjukt och behagligt med en gång.

Kika in på deras hemsida o stifta bekantskap med deras ekologiska produkter !!!


För att delta :

1. Dela tävlingen ( tävlingsbilden finns på facebooksidan ) ,

länka tillbaka till mig samt till

Hermione .

2. Gilla mammajersmyr på facebook

( Har ni facebook går det även där att

länka till sidorna )

3. kommentera i detta inlägget ( inte på facebook ) varför Ni ska vinna och varför ni gillar ekologiska produkter. Glöm inte er mailadress

 4. för en extra chans , följ mig på Bloglovin

 

Tävlingen är avslutad




 
 
Ingen bild

Titti skarp

20 augusti 2012 17:04

hej
vill jätte gärna vara med och tävla
delat på fb
följer bloglovin gillat sidorna på fb
hoppas på tur är så spännande på att få chansen att testa nya produkter
Titti skarp fd carlsson

 
Ingen bild

Camilla Thåström

20 augusti 2012 17:41

Har länkat på min sida och delat , och provar turen att få testa nya saker , alltid trevligt med nya produkter och märken :)
Med hopp om tur
Camilla Thåström

 
Ingen bild

Maria M

20 augusti 2012 17:56

Delat bild och gillar er :-)

Familjen har känslig hud och allergi,
Så ekologiska produkter, det gillar vi!
Rena ingredienser som hör till de bästa,
Så självklart skulle vi Hermonie vilja testa!

Har länkat bägge sidorna här:
https://www.facebook.com/pages/MammaJershttp://www.hermione.se/myr/249540988434759

mvh: maria.melisia@gmail.com

anette

20 augusti 2012 18:03

snitsigt ! Lycka till...

 
Jessica

Jessica

20 augusti 2012 18:57

Jag har delat tävlingen, gillar sedan tidigare på fb (och här) och följer dig redan via Bloglovin.

Jag vill självklart vinna för att jag är en sådan hårdhudad vinnarskalle och en sådan kan nog kan behöva lite ren- och mjukgörande hudvård. Vem vet, kanske finns där en riktig mjukis under allt skinn på näsan? ;o)

Jag har aldrig tidigare testat ekologisk hudvård, men skulle väldigt gärna vilja prova. <3

http://jesson.bloggplatsen.se

 
Freja

Freja

20 augusti 2012 19:54

Jag köper alltid ekologiskt om det går och om det inte går påpekar jag det på affären. Har turen att bo bredvid en matvarubutik som har mycket ekologiskt, ungarna och jag ska baka till veckan och vi lyckades nästan hitta alla ingredienser som ekologiska. Men jag orkar inte gilla på fb och länka, så jag är inte med och tävlar...

http://blogg.amelia.se/reddevil

 
Ingen bild

annica la sundström

20 augusti 2012 21:15

Jag är rädd om och vill vårda både naturen och kroppen därför vill jag vinna för jag tycker akologiskt är toppen.

 
Ingen bild

Jerker Nilsson

20 augusti 2012 22:02

Jag vill vinna för att jag tycker ekologiskt vettiga produkter är väldigt vettiga för miljön vi har den enda vi har.

 
Ingen bild

Pernilla W

20 augusti 2012 22:33

Hej,
Jag är gärna med i denna tävling :)
1.Delar/Länkar till tävlingen på fb Pernilla Wamsjö
2.Gillar sedan tidigare på fb
3.Varför ska jag vinna....jo för att varje kvinna är Värd lite lyx och Flärd. En hudvård som jag kan lita På, drömmer jag om att Få!
En hudvård som är snäll mot både miljön och huden låter Toppen, i det instämmer även Kroppen!

 
Ingen bild

Pernilla W

20 augusti 2012 22:40

Hej,
jag är gärna med i denna utlottning :)
1. Delar länkar till tävlingen på fb Pernilla Wamsjö
2. Gillar sedan tidigare på fb
3. Lite lyx och Flärd, är varje kvinna Värd!
Hudvård jag kan lita På, vore inte helt fel att Få!
Gillar produkter som är snälla mot både miljö och huden och inte
innehåller parabener eller onödiga tillsatser.

 
Ingen bild

susan suss johansson

20 augusti 2012 23:17

Klart jag vill vara med och försöka vinna detta fina pris!
1 Länkat till båda via min FB
2 Gillar sidan
3. Hudvård som varsamt vårdar mig utan en massa trist miljölpåverkan. Inga djurtester, otrevliga tillsatser eller så. Rent och fräscht helt enkelt!

 
Ingen bild

Tina carlström

21 augusti 2012 12:44

Nu har jag gjort allt för att kunna vinna dessa härliga produkter. Jag vill vinna för jag har fått sådana problem med min hy och jag skäms så över det. Hoppas att detta kanske kan hjälpa mig att få bukt på problemen. Jag gillar ekologiska produkter för jag vet att de är rena produkter som inte innehåller en massa okända ämnen och kemikalier, dessutom är det mycket mer miljövänligt!
Hälsningar
christinecarlstrom@hotmail.com

 
Ingen bild

Jenny-Anne Johansson

21 augusti 2012 21:41

1. Delat tävlingssidan på FB
2. Gillat mammaJersmyrs FB och delat tävlingsinlägget till min FB
4. Följer bloggen
5. Jag är känslig för parabener och jag är nyfiken på dessa produkter som jag aldrig testat eller hört talas om. Eftersom jag är 40 + så är min hy krävande. Jag behöver ansiktsprodukter som rengör på djupet men som samtidigt är skonsamma. Är detta rengöringskit bra så kommer jag att bli väldigt nyfiken på tillhörande dag och nattkrämer som 1)kan återfukta min hy 2) Ge näring. 4)Göra huden mjuk och len och förhoppningsvis 5) så återfår mitt gråa ansikte sin naturliga fräscha lyster.
Min e.post jenny-janne@hotmail.com

 
Ingen bild

Sören

21 augusti 2012 23:04

Hejsan, att använda hudvårdsprodukter med syntetiska tillsatser är något som vi i familjen försöker undvika. Dels för att det finns så mycket allergiframkallande substanser i vissa produkter plus att dessa ämnen är ett stort hot mot vår natur.Försöker i möjligaste mån att stödja ekologisk odling genom att handla ekologiska varor.
Hälsningar Sören
soren1953@gmail.com

 
Ingen bild

Camilla Sandmark

26 augusti 2012 14:56

Hej!
Jag tror att jag har gjort allt rätt nu!
Jag vill gärna vinna för min ekonomi tillåter inte mig just nu att handla mer än bara det mest nödvändiga så det skulle ge lite extra skimmer till vardagen att få sköta om sin hud med riktigt bra produkter. Jag gillar det ekologiska för att det är bra både för mig och för vår jord.

 
Ingen bild

Kicki Kronborg

26 augusti 2012 15:28

Delat både från din FB och Hermiones sida
så nu får jag förstås hoppfullt bara tiden bida
Jag behöver absolut vårdande produkter från naturen
Sådant som känns skönt och som är lättburen
och det skall vara smidig och härlig att använda
så man är naturlig när man hela världen vill blända

Hälsningar
Kicki Kronborg

 
Ingen bild

Caroline Örtlund

28 augusti 2012 08:32

Delat både ifrån din FB och Hermiones sida.
Jag vill vinna dessa produkter för hela våran familj har en känslig hud där vi ständigt jagar nya produkter som är skonsam både mot naturen och huden.
Hälsningar Caroline Örtlund

 
Ingen bild

Caroline Örtlund

28 augusti 2012 08:38

Glömde lämna min mailadress! ;-)
carro_bella@hotmail.com

 
Ingen bild

Greta Lundkvist

29 augusti 2012 20:47

1: check!
2: check!
jag vill vinna dessa produkter för att testa något nytt. jag har en väldigt känslig hud nämligen. dhuden är oftas torr och hård. jag försöker snändigt att hitta något som kan hjälpa.
skulle vara jätteroligt att vinna fören gångs skull.
ps. min mailadress är: gblundkvist@hotmail.com

 
Ingen bild

Sofie L

1 september 2012 17:12

1. Jag är gärna med. Gillar och delar tävlingen
http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/110696819080674

2. Gillar med namn Sofie Altuntas Lindholm och delar tävlingssidan
http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/140326609443464

3. När inte lönen räcker till för lite lyxig shopping,
ja dà kan man tävla och ha en förhoppning,
Hermiones underbara kit utstràlar natur och ekologi,
nu kan jag äntligen fràn kemaikalier göra mig fri,
denna vinst skulle göra mig sa nöjd,
nn friskare hud skulle bli en fröjd,
och den skulle även fräscha upp min kvinnliga look,
naturligtvis har jag gjort allt som krävs bàde här och pà Facebook

4. Följer redan pà bloglovin

MVH Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

 
Carola L

Carola L

2 september 2012 08:42

Jag är med och gillar på FB (Carola Lind) och har delat tävlingen där
Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/september/hermioneprodukter.html

Jag gillar ekologiska produkter inte enbart för att de känns bra att använda eftersom de inte innehåller en massa skit utan främst för att de under produktionen också medverkar till mindre miljöförstöring

Följer redan på BL och gillar detta inlägg som #1

http://mammamuh.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards