träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2012

10 dagar med Hermione

Av anette - 30 augusti 2012 08:44

Ni har väl inte missat min tävling med ekologiska produkter som vinst från


 


produkter som tillverkas i lilla Eket av Eva Winje Algehov

Läs om henne här


Nu har jag använt hennes cleansing lotion samt face cream i tio dagar !!!

Vilka underbara produkter !

Jag är alltid lite orolig när jag provar nya produkter för mitt ansikte . Får lätt finnar om det inte passa min hy. Ansiktet känns så mkt fräschare och mjukare och den funkar kanon på mig !

Cleansing lotionen är lätt att applicera och skölja av.

Krämen är kanon . Med den perfekta flaskan doserar den precis lagom , och eftersom det är en form av pump , vet jag att inget går till spillo när den börjar ta slut !!!

Den har en lätt behaglig och frisk doft.

Jag måste erkänna att jag är mer än nöjd !!! Sen är det ju ett extra plus att det är både svensktillverkat och ekologiskt !!!

Nu hoppas jag ni tar tillfället i akt och deltar i tävlingen

 

Och skulle ni inte vinna denna gången , tycker jag ändå ni ska surfa in på hennes sida och beställa , ni kommer bli nöjda !!!


 
 
Annika

Annika

30 augusti 2012 16:47

Verkar ju vara jättebra produkter. Ha en fin kväll. Kram

http://blogg.amelia.se/ankan67

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards