träskor & gummistövlar

Alla inlägg under augusti 2012

Av anette - 20 augusti 2012 08:32

Har fått äran och prova deras produkter !!! Ett nystartat företag med en härlig produkt !!

Kan inte säga något negativt om denna nya spännande produkt !

Min torra hud väcktes åter till liv , mjuk som en " baby rumpa " :0)

Koko-Nat Pure Virgin Kokosnötolja innehåller
100 % handgjord på de tropiska öarna av Fiji!
100 % utan tillsatser - endast ren kokosnötolja!

Jag har testat följande dofter

Neutral kokosnöt samt Ananas

Doftar av mild kokos och ananas , perfekt till barnen

Frangipani (blomma)

Doftar något skarpare , idealet om man vill dofta gott utan deodorant ;0)

Doften håller i sig lääääänge :0)

 

Koko - nats oljor är unika i sitt slag , jag använde den överallt , även i ansiktet.

Var väldigt förvånad att den funkade på mig då jag lätt får " finnar 2 av oljiga cremer i ansiktet.

Den håller !!!

Efter tre långa bad i poolen var jag precis lika mjuk och man kände att oljan fanns kvar.

Man känner sig inte oljig utan huden blir len med en gång.

Läste på deras facebook sida att den kunde användas på sår.

Grabben som har benen fulla med skrapsår och plåster fick testa !!

Istället för att såren inte läkte under plåstret , fick han lite olja som la

sig som ett läkande skydd över !

Jag kan varmt rekommendera denna produkt !!

 

 

 

Bilden tar er direkt till deras facebook sida , kika in !!!!

Av anette - 19 augusti 2012 17:39

Vilken tropisk sommar helg !!!!! Kan inte klaga inte ;0)

För fint för att sitta vid datorn ;0)

På Fredagen blev en mini terass fest hemma hos oss , 10 barn i poolen ,

härliga skratt o gott i glasen ;0) åt oss vuxna ...

Lördag slappades det o badades i omgångar , gubben sliter för att få ute miljön i ordning runt poolen.

På kvällen blev det härligt röda kräftor och hemmabakad västerbotten paj !! Yummie !!

Idag har det varit olidligt varmt , gubben har gått fram o tillbaka med skottkärran för att fylla igen hålet runt poolen , vi har firat tösen som fyller 8 år i morgon !!

Ännu en toppen helg

Livet är gott   .


 


 


 


 

Av anette - 17 augusti 2012 07:36

Tänk , vakna upp känna att det är fredag o bara njuta !!

Det är riktigt tjockt med dimma utanför fönstrer , men jag vet att bakom

dimman lurar en super duper fredag med mycket solsken !! Eller vad tror ni ?

Tycker denna veckan sprungit iväg alldeles för snabbt , tänk på onsdag börjar skolan !?!


 

Av anette - 16 augusti 2012 20:20

 


En nackdel med pool ;0)

Är så trött på dessa berg av blöta handdukar överallt. Gör inget annat än tvättar handdukar.

Handdukar är ju blöta men trots det hänger jag in dem i torkskåpet !?!

En handduk till att stå på , en till att torka sig , och ännu en till

att torka sig med då den första var blöt......

Hängdes den första upp ???? Nopp o kontentan blev då två dyngsura handdukar !!!

Jag vet att detta är ett i - lands problem , men jag var bara tvungen att få klaga över något annat än bråkiga barn  Gahaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!


Av anette - 16 augusti 2012 14:35

 


Ni kan tro jag blev glad !!! Vilken personlig o fin inslagning !!!!!

Av anette - 16 augusti 2012 09:39

En härligt avslappnad dag på trädäcket !!!

Visst bråkade kidsen , det blev hårda ord , toma löften men i övrigt en toppen dag .

Framför allt när jag fick en stund själv med barnen ...... inget emot deras kompisar , men ibland vill man ha trädäcket lite för sig själv.

Kidsen planterade sina nektarinkärnor samt ätbara sommarblommer , vi låg på gräset och snackade skit o tro´t om ni vill men jag hittade två st fyrklöver !!!

Hm ...... köpa en lott eller ett spel på lördag tror jag ;0)


         


Ursäkta min supersnygga " pool " frisyr hahaha ..... hemma får man se ut som man vill eller ??


Jag fick även hem ett paket med en hudprodukt som jag ska prova och sedan recensera !!!

Ska bli spännande - e ni nyfikna ???

Av anette - 15 augusti 2012 09:00

Gäsp ....... det är svårt att komma upp i tid ! Det har blivit lite sent om kvällarna .

Ännu värre att få upp kidsen ! Igår hade vi lite bus med kidsen i poolen ! Första gången vi var i tillsammans o ni kan tro det var varmt & skönt .

Roligt hade vi !!!

Kan tänka mig att det blir precis lika mkt bad idag !! Underbart väder !


 



Nu ligger jag i startgroparna för att fixa lite tävlingar inför hösten

missa dem inte utan följ mig på bloglovin !!


 

Skapa flashcards