träskor & gummistövlar

Alla inlägg under augusti 2012

Av anette - 14 augusti 2012 20:12

 

Av anette - 14 augusti 2012 14:24

Minns ni att jag skrev att jag skulle göra en gammal grillstomme till en köksbänk ??

Här kan ni kika


Nu har jag fått tummarna loss och fäst masaik bitarna på plats :0)

Nu ska den slipas o kaklet fogas ....


 



 

Av anette - 13 augusti 2012 20:47

Som jag tidigare har berättat är jag i läsar tagen och på knappt två dagar har jag nu läst

 

En hjärtskärande sann historia om Anya från Irland som blir sexuellt utnyttjad , lever ett liv som tvingar henne till flykten . Som 17 åring bor hon över 9 månader i sin bil ,

utan varken mat eller pengar .

Hennes liv fick en total vändning när hon hittade blogg världen och började berätta sin historia .

Hennes blogg finns fortfarande , men ett tips är att absolut läsa boken först !!!

Klicka på bilden så kommer ni till hennes blogg .....

Nu hoppas vi böckerna jag beställt kommer i morgon :


   

Av anette - 13 augusti 2012 10:49

 



Vilket gotte väder !!!Klar blå himmel , 26 grader i poolen.

Det är ju nu man skulle haft semester :0)

Men jag klagar inte , har ju semetser nu tillsvidare hihi .... passar på o suger på sommar karamellerna så gott det går ...

Tösen sprang rakt ut o hoppade i så fort hon kommit ur soffan ;0)

Av anette - 12 augusti 2012 22:46

jag deltog i en tävling inne hos attrahera mera

Kommer hem från miini semestern o ser att JAG ..... jag har vunnit boken


 


Den ska bli riktigt intressant att läsa !!!


Tusen tusen tack för vinsten :0)

Av anette - 12 augusti 2012 16:38

Vi är på väg hem efter en härlig helg uppe i vagnen . Bilen packades till bristningsgränsen , även tomatplantan kommer med hem :)
Det är en konst att placera sakerna för att få med så mkt som möjligt.
En annan konst med campinglivet är ju att få den ultimata placeringen av sitt ekipage , tältet i rätt riktning och så pass Gott om plats till ett utemöblemang :) .....
Sitter småleende o tänker på dagens utövning för att placera vagnen åt nästa års nya grannar !!!! Vilket engagemang :) Det backades hit , det backades dit , stegades och mättes hahaha ....
Ska bli spännande o se hur vi själv vänder vår vagn till nästa säsong ;)



Lite bilsvammel :)
Over n' Out

Av anette - 12 augusti 2012 00:13

Idag blev det fika hos fina väninnan Åsa & familj . Det är alltid lika kul att träffas !!!
Vi har lärt känna nya camping grannar som e spekulanter till tomten jämte oss. Väldigt trevliga :) .Det blev kvällsfika hos Lotta & Patrik o en massa härligt snack !! Härlig dag i Haverdal med andra ord ...

Av anette - 10 augusti 2012 17:41

Jag är en typisk semester läsare men inte förrän nu har läslusten lossnat :)
Jag gillar sanna berättelser . Har ni läst Trasig ??? En bok jag aldrig glömmer . Nu har jag läst en liknande ....
Jag kan inte förstå hur vuxna människor kan skada barn !!!!!
I denna boken får man följa Stuart som utnyttjas , misshandlas , hamnar i fängelse efter att mördat sin styvfar tills han får upprättelse . En bok värd att läsa .
Nu inväntar jag nya böcker jag knappat hem från adlibris .

Ovido - Quiz & Flashcards