träskor & gummistövlar

Alla inlägg under augusti 2012

Av anette - 6 augusti 2012 12:03

Jag fick ju en ny systemkamera i julas , det är ju sååååå otroligt roligt att fota !

Jag gillar att fota naturbilder , prova mig fram och få se resultaten. Det är en konst att lyckas & få till det där på bild ...

Igår tyckte jag att jag lyckades ganska så skapligt , vad tycker ni ??

Vilken färgprakt ;0)


 

Av anette - 6 augusti 2012 08:21

 


Då var det dax för en liten tävling igen !!

I samarbete med Bodyfarm som vill att vi ska unna oss lite lyx i vardagen kan jag själv hålla med om att det gör man verkligen med deras produkter !!

Denna gången lottar jag ut en dusch tvål 50 ml ( reseförp )med doft av butter caramel.

Jag har en själv o den doftar  så pass att man gärna hade tagit sig en liten tugga !

Denna har en doft av butter caramel , typ Werther´s original , helt ljuvlig med andra ord !!

för att vara med :


1 Gilla mammajersmyr på facebook

2 Berätta varför i kommentarsfältet i detta inlägget varför du ska vinna

Ju fyndigare desto bättre chans ! Jag enhälligt väljer ut vinnaren !

Lycka till !!!

sista datum 15 augusti !!


Av anette - 5 augusti 2012 19:22

Vilken kanon helg vi haft !! Det började med poolbygget igår . Sys o svåger kom o hjälpte till . Sen kom pappa och sitt nya sällskap - Linda , en helt underbart go människa ;0).

Vi grillade o hade super mysigt !!

Idag har det blivit bad i stort sett hela dagen !!!


               

Av anette - 5 augusti 2012 10:13

Det blir en liten omställning när man kommer hem , hittar inte rätt i skåpen hahaha ....... precis som jag varit hemifrån i evigheter !! Men nu har jag landat ...


Jag måste ju få dela med er av en av mina stora upplevelser nämligen helikopter turen vi gjorde på campigen innan vi åkte hem . Wow vilken känsla , piloten busade o skojade med Dennis som satt fram , han " tappade " helikoptern o ni kan tro det kittlade i magen !!!

Det är ett dyrt nöje som är över på 8 min men värt varenda krona !!!!

Jag har altid velat åka helikopter , kanske lite mer än 8 min men nu har jag gjort det !!!


 

Av anette - 3 augusti 2012 19:13

 


Wow vilka underbara 4 veckor vi har haft uppe i Haverdal !!!

Vi började ju semester veckan med After Beach i Vilshärad , först med Mikael Rickfors .

Sen tog vi åter cyklarna , trampade i en härlig karavan igen för att njuta av Drängarnas härliga underhållning !!! Vilket ös de bjöd oss på !! Går inte i ord att beskriva . Det dansades , tjoades , skålades och ni kan tro att det mystes !!!!


Vi tog en em till att fixa till volleyboll planen då vi brukar köra lite på kvällarna vi vuxna !!

Oj såååååå fin den blev o såååå duktiga vi va !!


 


Det blev härliga äventyr o karusell åkningar på Äventyrslandet


    



Sen inte att förglömma , spelkvällarna med goa campingvänner , slappe ,  bad på Brottet o på stranden !!! en helt kanon semester som tog slut på tok för tidigt !!!


 


     



Ovido - Quiz & Flashcards