träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 10 september 2012

Akoma African Black Soap TÄVLING

Av anette - 10 september 2012 15:49

    

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD !!

Då har jag provat

Akoma African Black soap från Body Bazar i fyra dagar. Ett spännande allround tvål.

Första gången  jag använde  tvålen till ansiktstvätt så blev jag fruktansvärt torr i huden. Blev ganska besviken o började googla runt om produkten. Har använt tvålen som ansikts rengöring morgon och kväll . Har fått återfukta efter användning . Sen läste jag om en tjej som blev torr i ansiktet den första veckan, och förstod att det verkar vara vanligt. Nu behövs nästan ingen återfuktning och vilken renhetskänsla

den ger mig , känner mig riktigt fräsch efteråt !

Tvålen ger ett fint lödder och är enkel att använda. Eftersom den är så dryg så är bästa sättet att skära av en del av tvålen och lägga i en behållare. Sen är det bara att nypa av en liten bit när den ska användas.Resten av tvålen förvarar jag i sin ursprungs förpackning. Tvålen är marmorerad i bruna nyanser och ger inte någon särskild doft ifrån sig. Så för mig såg den trist ut och luktade alldagligt.

Jag har även använt tvålen på mitt decolage parti och axlar då jag fått någon hudirritation med besvärlig klåda. Precis efter tvätten kliar det fruktansvärt men efter ett par minuter har all klåda försvunnit !!!

Jag rekommenderar inte att använda den till makeup borttagning ,

den svider väldigt mkt i ögonen !

Jag har även provat att blanda en liten tvålbit med socker och använt den som scrub , ett enkelt , ekonomiskt o lätt sätt att rengöra ansiktet med på djupet.

Jag kommer definitivt fortsätta använda tvålen och utforska nya spännande sätt att använda den på ;0) !!

 

Nu ska en lycklig vinnare få prova ett African Black Soap

från Body Bazar

 

    

 

 
 
Ingen bild

Titti skarp

11 september 2012 16:44

hej
är gärna med och tävlar spännande att få chansen att testa någon ny tvål
har fått sk.tvålmani och aldrig hört talas om denna så vore så intressant att testa
gillat o delat på fejjan
Titti skarp

 
Ingen bild

sandra lind

13 september 2012 08:24

jag är med och tävlar!
har delat tävlingen på min blogg http://sandrahlind.blogg.se/2012/september/tavling-hos-mammajersmyr-vinn-en-african-black-soap.html
samt på fb
jag gillar båda sidorna! var nr 117 på din sida.
håller tummarna!:)

 
Ingen bild

Alexandra

16 september 2012 23:40

Jag är jätte gärna med och tävlar!

Alexandra.tkauc@hotmail.com

 
Ingen bild

elizabeta

17 september 2012 08:17

hej!
Hoppas på turen att vinna denna spännande tvål!
Har tipsat på Fb.

Håller tummarna!

 
Ingen bild

elizabeta

17 september 2012 08:18

Hej,
här kommer min mailadress
sonjo@passagen.se

 
Carola L

Carola L

17 september 2012 12:24

Jag är med och vill gärna testa

tavlingar(at)officefixarna.com

http://mammamuh.blogg.se

 
Annika Nilsson

Annika Nilsson

18 september 2012 13:30

Hej!

Jag är gärna med!
Jag har gillat alla sidorna på FB (Annika Nilsson) och även tipsat och delat tävlingen där.

Jag är en afro-lover! Älskar allt som har med Afrika att göra, så att få prova den här afrikanska tvålen skulle vara som pricken över i för mig! Dessutom så har jag precis flyttat, och alla mina hygienprodukter står magasinerade och jag vet inte när jag kommer åt det, så ännu en gång: Det här vore en dröm att få vinna!

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

http://https://www.facebook.com/#!/annika.nilsson.357

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards