träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 13 september 2012

På tal om mössor

Av anette - 13 september 2012 09:30

   

 
 
carina jonsson

carina jonsson

13 september 2012 09:44

MIG kommer du inte få se i mössa....det värsta jag vet att ha nått på huvudet !!!! Som liten skulle man ju ha mössa och mamma trugade och sa den måste du ha på dig...jag hann inte mer än runt husknuten så åkte mössan av *haha. Andra är jätte fina i sina mössor men jag tar inte på nån.
Du var ju fin i mössa :)
Ha en fin dag / kram

http://www.svartangel.n.nu

anette

13 september 2012 09:46

Tack söta du , men jag känner mig inte det minsta snygg i huvudbeklädnader hihi .

 
Therese

Therese

13 september 2012 09:57

Hatar mössor.Finns absolut ingen som jag passar i, ser inte klok ut. Har därför också svårt för mina sjalar jag har nu. Även om det känns bättre än peruken. Det blir kallt utan, men sliter av mig den så fort jag kommer in och kör "flintislooken" Har inte använt mössa sen mamma tvingade mig i barndomen! Kram

http://blogg.amelia.se/majvorsmemoarer

 
Martina

Martina

13 september 2012 12:20

Jag använder nog bara mössa i extrema "nödfall". har nite varit ute så pass mycket/långa stunder så jag känner att jag måste ha en. Men det blir det väl ändring på ju äldre barnenn blir och ju längre de vill vara ute...

Jag tycker du passade bästa i pälsmössan faktiskt :-)
Och kepsen/mössan på bilden längst ner.

http://ytterligare.blogspot.com

 
Johanna

Johanna

13 september 2012 17:10

Mössa , absolut, men har bara en höst mössa, så måste köpa en till vintern! :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Freja

Freja

13 september 2012 19:33

Jag har gärna hatt och ofta keps, men aldrig mössa! På vintern har jag istället buff, och nu kommer jag ihåg att jag måste hitta en ny eftersom jag tappade min fina döskallebuff i våras... Med buff och halsduk klarar jag mig bra utan mössa!

http://blogg.amelia.se/reddevil

 
Ewa (mamma till 6 döttrar)

Ewa (mamma till 6 döttrar)

13 september 2012 19:54

Hahahahaha... jag visar mig OGÄRNA i mössa och anser att det är ett nödvändigt ont ;)

http://tjejmorsan.blogg.se

 
Linda

Linda

13 september 2012 23:35

Jag äger ingen vintermössa, men vill gärna ha en...en som man är fin i...dock tycker jag att jag ser helt knasig ut i huvudbonad. Tur att jag inte bor mer norrut i vårt avlånga land. Här nere i Skåne kan man klara sig utan mössa nästan hela vintern, men barnen ska ha på huvudet när de vandrar iväg till skolan! :-)

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
Jessica

Jessica

15 september 2012 08:11

Jag tycker du ser fin ut i dina mössor. Om det är någon som möjligtvis inte är så klädsam tycker jag att det är den näst sista. Men för övrigt tycker jag det ser kanon ut, så på med mössan i vinter, girl, du ser bättre ut än du tror! :o)

Själv ser jag dock V-E-R-K-L-I-G-E-N muppig ut i mössa, så jag är inte säker på att jag antar din utmaning, men man ska aldrig säga aldrig...

http://jesson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards