träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 17 september 2012

Tävling Kaspersky internet Security 2013

Av anette - 17 september 2012 15:27

Vi fortsätter med veckans tävlingar , eller hur ???

Har ju ett par till upp i armen ;0)

Den säkrare, enklare lösningen för internetsäkerhet

Kaspersky Internet Security 2013 arbetar bakom kulisserna och levererar en kraftfull skyddsteknik med anti-virus som ser till att du, din dator och dina barn är skyddade mot de senaste och kommande hoten. Tack vare alla automatiska säkerhetsfunktioner i Kaspersky Internet Security 2013 blir det dessutom väldigt enkelt att skydda din dator – så du får ett skydd i världsklass, utan att behöva vara någon säkerhetsexpert.


 


Jag tävlar hos mammajersmyr om ett års användning av Kaspersky Internet Security 2013

värde 599 :-


För att deltaga :


1 . gilla mammajersmyr på facebook här

2 . Berättar kort i kommentarsfältet om vad du skulle tycka vara

värst att förlora eller bli bestulen på från din dator eller ute på internet , glöm inte din mailadress

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD



  • Tävlingen är helt gratis och pågår tom 25 september
  • Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna. Ni erhåller en kod som ni använder för att plocka ut er vinst.
  • Vinnarna utses av mig
  • Vinnarna kommer att publiceras på min blogg eller facebook sida , så håll utkik. Vinsten överlåtes efter två veckor om vinnaren inte gett sig till känna
  • eventuella problem som uppstår i och med tävlingen kan mammajersmyr inte råda över.

 

 

 
 
Freja

Freja

17 september 2012 20:42

Jag lever med en dataingenjör så han ser till att vi skyddar våra datorer och allt runt omkring dem, så jag avstår att tävla. Men när det gäller vad som är svårast att mista, så blev en gång min dator stulen, med sommarens semesterbilder sparade bara på datorn. Det var ingen höjdare: http://blogg.amelia.se/reddevil/2011/03/02/30-dagar-dag-9-det-har-at-jag-i-dag/

http://blogg.amelia.se/reddevil

 
Nathalié - Äntligen gravid

Nathalié - Äntligen gravid

18 september 2012 12:43

Jag är gärna med, detta skulle bli perfekt då min kära sambo köpt en dator till mig :)). Har inget virusskydd till den ännu, så detta är det ultimata.

För mig så är nog det värsta att bli bestulen på sin identitet på nätet. Tex att någon kommer åt bankuppgifter, facebook inloggning, bilder o.s.v Skulle nog inte våga använda internet på ett bra tag om det hände.

Håller tummarna,
kram Nathalié
n.teodorson@gmail.com

http://yarp.blogg.se

 
Ingen bild

Maria

18 september 2012 12:53

Det som skulle vara värst att bli av med är mina dagsboksanteckningar som jag har i datorn, eller mina artiklar (är journalist) ändå har jag inte tagit mig för att skydda min dator. :O
ytligast@gmail.com

 
Ingen bild

Paola

18 september 2012 13:50

Just nu är det min avhandling helt klart.

Gillar redan på FB (Paola Allegrini)

 
Annica

Annica

18 september 2012 18:49

Gillar på fb, Annica Nilsson..

Det är väl alla bilder på mitt barn som jag har från när hon föddes.. Ska försöka få ut alla bilder på henne så jag slipper bli orolig. :)

bloodsband@live.se

http://anniicanilsson.blogg.se

 
Ingen bild

Pernilla W

20 september 2012 10:59

1. Gillar på fb Pernilla Wamsjö
2. Att mista mina bilder på det käraste jag har skulle göra ont i mitt hjärta "Mitt Barn"
nillwa@hotmail.com

 
Ingen bild

Sophie

20 september 2012 15:18

1. Jag gillar på facebook. (Sophie Persson)

Jag har redan varit tvungen att tömma hela min dator på innehåll och förlorade ALLT jag hade på den tack vare ett virus som inte gick att rensa ut på annat sätt än att "reboota" datorn helt från början... Och det vill jag aldrig vara med om igen! Allt var borta...

sophie_persson@yahoo.com

 
Ingen bild

Sandra M Pettersson

23 september 2012 19:07

1. Gillar på Facebook Sandra M Pettersson

Att bli bestulen på sin identitet vore nog det värsta.

sandralarsson73@hotmail.com

 
Lottiz

Lottiz

24 september 2012 21:24

Jag är gärna med. Gillar som nr. 146 på facebook, Lottiz Törnqvist.
Det värsta skulle vara om alla bilder på barnen blev bestulna, de kan aldrig ersättas, för tiden som varit kommer aldrig igen och bilderna är ju minnen för livet, utan dessa skulle mycket glömmas bort, allra hlst för barnen.
Nu håller jag tummarna, detta skulle verkligen passa mig perfekt :-D

http://lottizdays.blogg.se

 
Lottiz

Lottiz

24 september 2012 21:24

Glömde min mailadress: lotten_81@spray.se
;-)

http://lottizdays.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards