träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 19 september 2012

Eilas Tävling

Av anette - 19 september 2012 07:22

Någonsin hört talas om Eilas ekologiska produkter  ?

Jag har fått äran och prova några produkter.

Deo lindblom är en ny produkt som de just nu har introduktionspris på. 50% på ordinariepris under september vilket innebär 46 kronor. Den luktar fantastiskt friskt , Deokulan rullar lätt och man känner sig så fräsch hela dagen !

Jag har även provat både Aloegel samt Aloekräm för torr hud samt en fotbalsam.

Först och främst ; produkterna har så fina flaskor !! Som ni såg var jag ju tvungen att städa badrumsskåpet för dessa fina produkter !! Bara etiketten ser hur lyxig ut som helst !!

Aloegelen dämpar min hudirritation ,kändes lugnande med mild doft som torkade in snabbt i huden - perfekt mot eksem och insektsbett.

Min absolut favorit bland dessa produkter är Aloekrämen !!!

Smörjde in mina armar igår , och här sitter jad denna morgon och känns som om jag var ny insmord .

Den kommer i en airless förpackning - så smidig !!

Krämen har en helt underbar doft av mild citrus .... den påminner mig lite om Fox kolorna , yummie.

Den är silkeslen , dryg och svagt gul i nyansen .

Nu har Du chansen att få prova

en 50ml arnikasalva, en 50ml aloekräm för torr/normal (vinnaren bestämmer) hud och en 30ml ansiktsolja ros.

 

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD

 

Jag tävlar hos mammajersmyr om tre produkter hos Eilas.

 

För att deltaga :

1 . gilla Eilas på facebook här

2 . gilla mammajersmyr på facebook här

3 Dela tävlingen på din blogg eller facebook med bilden ovan samt texten under med tillhörande länkar

4 . Svara på frågan

Vilket år startade företaget  ?

5 . Kommentera detta inlägget med din bästa motivering till varför just du ska vinna !! Glöm inte din mailadress så jag kan nå dig om du har turen att vinna !!

Tävlingen avslutas den 8 oktober

 
 
Ingen bild

Pernilla W

20 september 2012 10:55

1. Gillar på FB Pernilla Wamsjö
2. Gillar på FB Pernilla Wamsjö
3. Tipsar/Länkar på FB Pernilla Wamsjö
4. Företaget grundades 1987
5. Motivering: Lite lyx och Flärd, är varje kvinna Värd!
Eilas produkter kan ge huden lite extra Tröst,nu när det har blivit Höst! nillwa@hotmail.com

 
Carola L

Carola L

23 september 2012 07:16

1&2: Gillar på FB (Carola LInd)
3: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/september/produkter-fran-eilas.html
4: 1987
5: För att jag älskar deras produkter :-)

tavlingar(at)officefixarna.com

http://mammamuh.blogg.se

 
EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA

26 september 2012 17:10

De startade 1987

Jag gillar både din och deras sida på FB, Anna Karlsson

Har länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/09/26/eilas-810/

blogg@annakarlsson.se

http://www.annakarlsson.se/blogg

 
Annika nilsson

Annika nilsson

6 oktober 2012 14:41

Jag gillar båda sidorna på FB (Annika Nilsson)
Jag har tipsat och länkat på FB
1987
Ekologiskt är det enda jag vill på huden fästa,
så nu vill jag gärna dessa underverk testa!

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

http://https://www.facebook.com/annika.nilsson.357#!/anni

 
Ingen bild

Gerdan

6 oktober 2012 16:42

Har gillat och länkat på FB (men bara texten gick in, inte bilden fast jag kopierade och försökte klistra in den; är det möjligt att göra?) : https://www.facebook.com/ironnlid
Svar: 1987
Min hud är torr och hård
den behöver speciell vård
ekologiska produkter är perfekt
jag vill prova Eilas direkt
salvan, oljan och krämen vill jag vinna
för att bli en fräsch och välvårdad kvinna!
i.ronnlid@gmail.com

 
Celine - Maskrosbarn med Aspergers

Celine - Maskrosbarn med Aspergers

7 oktober 2012 15:40

1. Gör sedan tidigare (Celine Naminah)
2. Gillar (Celine Naminah)
3. Tipsar här: http://phantazia.blogg.se/2012/october/hudprodukter-fran-elias-8-oktober.html
4. 1987
5. Motivering: Jag vill vinna för att Elias produkter är så himlans bra och min kropp tål dem och mår bra av dem.

http://phantazia.blogg.se

 
liselotte

liselotte

7 oktober 2012 21:12

1. Gillar sedan tidigare, liselotte andersson
2. Gillar sedan tidigare, liselotte andersson
3. Länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/10/eilas-810.html
4. 1987
5. Med min torra och känsliga hy,
skulle den med Eilas produkter bli som ny.
Min hy har fått utstå det mesta,
så Eilas produkter skulle vara roligt att få testa!
liselotte.202andersson@telia.com

http://liselottess.blogspot.com

 
Ingen bild

Camilla Sandmark

8 oktober 2012 20:43

Hej!
Jag gillar båda sidorna redan och har delat tävlingen på fb!
Eilas startade 1987.
Jag skulle bli så otroligt glad om jag vann för då skulle min man som har fått psoriasis få prova dessa underbara krämer.
Jag har provat dem hemma hos en väninna och jag håller med dig om att de både känns och doftar underbart. min man som är lite sådär som karlar är vill ju inte köpa något om han inte vet att det fungerar så här kan ju chansen komma att han kanske också kan bli bättre i sin psoriasis.
Annars vet jag någon som gärna tar dem!
Camilla
kubbov30@gavlenet.se

 
Evelina Bergkvist Blohm

Evelina Bergkvist Blohm

8 oktober 2012 20:57

1. Gillar på fb nr 311 Evelina Bergkvist Blohm
2. Gillar på fb nr 159 Evelina bergkvist Blohm
3.http://morspara.blogg.se/2012/october/tavla-om-hudvardseko.html
4.1987
5.Jag är mycket intresserad av Eko-produkter, just nu är min aloeverakräm slut och det vore mycket trevligt att få prova ett för mig nytt eko-märke! Kanske en ny favorit?

http://www.morspara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards