träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Höstmys

Av anette - 25 september 2012 07:34

Nu är det verklligen höst , det är under 10 grader på morgnarna , grått och mörkt.

Men trots det gillar jag hösten ! Man njuter på ett helt annat sätt , levande ljus känns så mycket mysigare när det är mörkt o trist ute ;0) .

Igår kväll var en sådan kväll , värme från kaminen och ljusen !!

Träden skiftar i oändliga färger , en riktig färgexposion infaller på hösten ;0)

Vilken årstid gillar ni ?


   




Ni glömmer väl inte tävlingen som pågår till 8 oktober ;0)

 

 
 
Nathalié - Äntligen Gravid

Nathalié - Äntligen Gravid

25 september 2012 15:53

mysigt när man kan hösta till det inomhus med ljus tycker jag :)

http://yarp.blogg.se

 
Freja

Freja

25 september 2012 20:59

Jag ÄLSKAR hösten, den är fylld av "mina" färger! Sen är jag rätt förtjust i vinter oxå, när allt går i svart/grått/vitt...

http://blogg.amelia.se/reddevil

 
Linda

Linda

25 september 2012 21:56

Vilken härlig bild på bladen...ett i varje färg som hör hösten till :-)
Jag tycker nog att varje årstid har sin charm och tycker att det är roligt att vi har de skiftningar vi har här i Sverige.
Hösten och vintern är mysiga med sitt mörker men därefter är det härligt när det blir ljust igen.
Kram

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
dianasdrömmar

dianasdrömmar

26 september 2012 06:48

Sommar, vår, höst , vinter i den ordningen kram Diana

http://xn--dianasdrmmar-cjb.se

 
Therese

Therese

26 september 2012 09:16

Älskar hösten, tycker det är supermysigt. Gillar höstmodet och alla varma murriga färger. Höstpimpa huset,med mysiga plädat och fina ljuslycktor...mmmm...

http://blogg.amelia.se/majvorsmemoarer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards