träskor & gummistövlar

Alla inlägg under september 2012

Av anette - 19 september 2012 07:22

Någonsin hört talas om Eilas ekologiska produkter  ?

Jag har fått äran och prova några produkter.

Deo lindblom är en ny produkt som de just nu har introduktionspris på. 50% på ordinariepris under september vilket innebär 46 kronor. Den luktar fantastiskt friskt , Deokulan rullar lätt och man känner sig så fräsch hela dagen !

Jag har även provat både Aloegel samt Aloekräm för torr hud samt en fotbalsam.

Först och främst ; produkterna har så fina flaskor !! Som ni såg var jag ju tvungen att städa badrumsskåpet för dessa fina produkter !! Bara etiketten ser hur lyxig ut som helst !!

Aloegelen dämpar min hudirritation ,kändes lugnande med mild doft som torkade in snabbt i huden - perfekt mot eksem och insektsbett.

Min absolut favorit bland dessa produkter är Aloekrämen !!!

Smörjde in mina armar igår , och här sitter jad denna morgon och känns som om jag var ny insmord .

Den kommer i en airless förpackning - så smidig !!

Krämen har en helt underbar doft av mild citrus .... den påminner mig lite om Fox kolorna , yummie.

Den är silkeslen , dryg och svagt gul i nyansen .

Nu har Du chansen att få prova

en 50ml arnikasalva, en 50ml aloekräm för torr/normal (vinnaren bestämmer) hud och en 30ml ansiktsolja ros.

 

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD

 

Jag tävlar hos mammajersmyr om tre produkter hos Eilas.

 

För att deltaga :

1 . gilla Eilas på facebook här

2 . gilla mammajersmyr på facebook här

3 Dela tävlingen på din blogg eller facebook med bilden ovan samt texten under med tillhörande länkar

4 . Svara på frågan

Vilket år startade företaget  ?

5 . Kommentera detta inlägget med din bästa motivering till varför just du ska vinna !! Glöm inte din mailadress så jag kan nå dig om du har turen att vinna !!

Tävlingen avslutas den 8 oktober

Av anette - 19 september 2012 07:14

Klicka på bilden så vet ni !!!

Och till dig glada vinnare , hör av dig med din adress antingen här eller via min Fb sida !!

 
  


Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis   


Av anette - 18 september 2012 18:13

Usch jag gillar inte att se mina barn ha ont !!! Och ont har han ....

Han hade bakterier i sitt urin och fick medicin mot urinvägsinfektion ....

men min magkänsla säger blindtarmen .....

Symptomerna stämmer mer in på det , han har ju liksom inte ont när han kissar !!!

Stackar älsklingen !!


 

Av anette - 18 september 2012 07:30

Tänk vad tävlingar kan göra skillnad , eller har jag haft turen att mitt besöksantal ökat

just because of me ?? Oavsett så är det himla roligt och välkomna ska ni vara allesammans . Har själv gjort lite nya besök både här och där o hittat nya spännande bloggar . Det är både bra och dåligt med såååå mkt ledig tid framför datorn :0) ! Man får inte mkt gjort hihi ...

Idag blev det ett besök på VC , grabben har ont i magen. Har vi riktigt otur kan det vara blindtarmen.

Otur då vi får långväga besök utav tre familjer . Planerna var att åka på Tivoli i Köpenhamn !

Ja vi får väl se hur det fortlöper .....

Synd om grabben i vilket fall som !!

Det är regnigt ute , typiskt höstväder o nu frodas de sista ogräsen ...


 

Av anette - 17 september 2012 15:27

Vi fortsätter med veckans tävlingar , eller hur ???

Har ju ett par till upp i armen ;0)

Den säkrare, enklare lösningen för internetsäkerhet

Kaspersky Internet Security 2013 arbetar bakom kulisserna och levererar en kraftfull skyddsteknik med anti-virus som ser till att du, din dator och dina barn är skyddade mot de senaste och kommande hoten. Tack vare alla automatiska säkerhetsfunktioner i Kaspersky Internet Security 2013 blir det dessutom väldigt enkelt att skydda din dator – så du får ett skydd i världsklass, utan att behöva vara någon säkerhetsexpert.


 


Jag tävlar hos mammajersmyr om ett års användning av Kaspersky Internet Security 2013

värde 599 :-


För att deltaga :


1 . gilla mammajersmyr på facebook här

2 . Berättar kort i kommentarsfältet om vad du skulle tycka vara

värst att förlora eller bli bestulen på från din dator eller ute på internet , glöm inte din mailadress

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD



  • Tävlingen är helt gratis och pågår tom 25 september
  • Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna. Ni erhåller en kod som ni använder för att plocka ut er vinst.
  • Vinnarna utses av mig
  • Vinnarna kommer att publiceras på min blogg eller facebook sida , så håll utkik. Vinsten överlåtes efter två veckor om vinnaren inte gett sig till känna
  • eventuella problem som uppstår i och med tävlingen kan mammajersmyr inte råda över.

 

 

Av anette - 17 september 2012 10:10

Chillawear är ett nytt hett märke i Sverige - en cool logotype - bra kvalitet - och du hittar det
senaste inom modet här, till mycket bra priser.


Den stora "hiten" är förstås deras jumpsuits.
De har både jumpsuits med korta ben, för härliga sommarkvällar, eller för er som är varma av er o vill ha nåt svalare i soffan att mysa i, och det har deras

vinter-chilla, som verkligen håller dig varm. Priserna är helt galna !!!!

Och av egen erfarenhet kan jag redan nu berätta att deras plagg är älskade av mina egna barn !!! Mjukt skönt material , kraftiga dragkedjor

och super häftiga detaljer !!

De är rymliga i storlekarna och precis lika fina efter tvätt !!

Nu har NI chansen att vinna en valfri jumpsuit i barnstorlek !! Perfekt nu till den kyliga hösten eller varför inte som julklapp !!

 

 

 TÄVLINGEN ÄR AVSLUAD !!

Jag tävlar hos mammajersmyr om en valfri Jumpsuit hos Chillawear.

 

För att deltaga :

1 . gilla Chilla på facebook här

2 . gilla mammajersmyr på facebook här

3 Dela tävlingen på din blogg eller facebook med bilden ovan samt texten under med tillhörande länkar

4 . Svara på frågan

Vilka driver Chillawear ?

5 . Kommentera detta inlägget med din bästa motivering till varför just du ska vinna !! Glöm inte din mailadress så jag kan nå dig om du har turen att vinna !!

Tävlingen avslutas den 7 Oktober

Av anette - 17 september 2012 09:09

Vilken helg det har varit , full rulle minst sagt !!!

I lördags firade hockey föreningen 40 år med olika jippon i hallen ! Grabbens lag spelade första träningsmatchen och gick hem med en vinst i bagaget !

På kvällen blev det fondue kväll hemma hos oss . Syster & familj samt pappa & Linda kom !

Ni kan tro vi åt haha !!!

Senare på kvällen gick vi bort till Tivolit !!

Där var typ inget folk så man slapp ju köa !

Jag o syrran passade på att åka en karusell själv , ja det var bara vi två och vi åkte nog i minst 15 - 20 minuter !!! Killen letade upp låtar som vi ville lyssna på och vi hade skit kul !!

Sen var det upp i tid på söndagen då det var dax för tösens första träningsmatch ! Tyvärr vann de inte men tösen vår gjorde minsann tre mål !!!

 


 


 


Nu är en tävling avslutad , än finns det en dag kvar att kunna vinna en Black soap !!! Ni finner tävlingarna i högra menyfältet ;0)

Av anette - 17 september 2012 08:47

 

Ovido - Quiz & Flashcards