träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2012

Unexpected

Av anette - 4 oktober 2012 08:08

Halsen känns som sandpapper , inte helt oväntat efter denna jäkla hosta , och näsan lika röd som en clownnäsa !!

Men idag känns det liiiite bättre , tror dock att jag hoppar över träningen ikväll.

Äntligen har Grey´s Anatomy börjat . Här fanns det ingen tvekan då programmet kolliderade med Dallas .

Dallas var helt ok att titta på i brist på annat , men efter gårdagens första avsnitt av Grey´s visste jag att jag valt rätt ;0)

Vilken / vilka serier gillar ni ??


Stod i köksfönstret o kikade ut och såg att min prickbladiga begonia blommar !!!

Helt oväntat !!

Hade inte ens en susning om att den skulle göra det . Så fin den är , eller hur ?

 


 
 
Therese

Therese

4 oktober 2012 09:00

Kollade på Gray´s förut, men tröttnade, precis som jag kollade på Desperate Housewifes och tröttnade. Nu är det Hollywoodfruar och Dallas som gäller. Solsidan på Söndag och Gardells "Torka aldrig tårar utan handskar" på Månd! Kram

http://blogg.amelia.se/majvorsmemoarer

 
dianasdrömmar

dianasdrömmar

4 oktober 2012 10:48

Hals som sandpapper här med...kram Diana

http://dianasdrömmar.se

 
Primrose

Primrose

4 oktober 2012 17:22

Glamour ,-))) Kan inte missa, Mördare okänd, är också bra!
ÅÅ va söta dom var i sina mjukiskläder Chilla nåt........ ha ´haha minnet, fast jag precis läst det!
Ha det fint. Kram Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Jessica

Jessica

5 oktober 2012 06:37

Jag försöker undvika serier helt, för det är så lätt att fastna och jag vill själv bestämma över min tid. ;O) Tittar därför gärna helst på program som man inte behöver se varje avsnitt av utan kan hoppa in när som. :O)

Hoppas du mår bättre snart och att du får en bra helg.

http://jesson.bloggplatsen.se

 
tess

tess

5 oktober 2012 08:02

Hoppas du snart känner dig piggare... huga inget vidare med dessa förkylningar.

Ja man oroar sig gärna när det gäller barnen men samtidigt måste vi se framåt och tro på att det kommer bli bra och att de växer upp till självständiga individer trots sina funktionsnedsättningar.

http://tess701.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards