träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

Onsdags svammel

Av anette - 10 oktober 2012 18:17

Temperaturen sjunker .... endast 8.5 C ute nu !!! de har ju lovat nattfrost ..... Nu gäller det att få fram mössor och vantar minsann <I;0)

Gubben har plockat in bränne så ikväll blir det en brasa som värmer , levande ljus och Grey´s Anatomy på burken ! Det började ju förra veckan ... me like big time !!

Vilka  tv serier följer ni ???

Annars har denna dag flutit på i stilla mak ..... fixar o smådonar i varenda hörna utan att se några resultat tycker jag hm .......


Myspys på er   


 


 
 
Annika

Annika

10 oktober 2012 19:06

Jag följer ingen serie så där kontinueligt. Men Dr House tycker jag är bra. Mysigt med ljus och brasa. Ha en fin kväll. Kram

http://Gazet.se/annikatheens

 
♥ Sojka ♥

♥ Sojka ♥

10 oktober 2012 19:26

Men visst är det så! En helt underbar värld! ;) Kram

http://www.sojkasframtid.se

 
Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma

Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma

10 oktober 2012 20:41

Ska också se Greys snart, favvo program :-D Fin brasa, så mysigt när man får ha levande ljus/eldstäder omkring sig.

http://lottizdays.blogg.se

 
dianasdrömmar

dianasdrömmar

11 oktober 2012 06:09

Mysigt :) fy vad kallt det blev kram Diana

http://dianasdrömmar.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards