träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2012

Bästa sällskapet

Av anette - 15 oktober 2012 08:47

God morgon världen , ny vecka nya antåganden !!

Som ni vet brukar vi ofta ha folk hemma på fredagen , min syster brukar ju komma hit !

I fredags kom hela hennes familj !! Fick en helt underbar höst bukett av henne ... luv Ya !

Jag o sys stod som vanligt i köket o lagade en

gudomlig fläskfilé rätt !! Efter maten kom goa grannfrun över , resten av hennes

familj hakade på lite senare !!

Sen blev det dans för hela slanten !! Varför betala taxi , o hutlösa priser på dricka på nattklubben när man kan ha precis lika trevligt hemma med både vuxna o barn ??? Vi hade så jäkla kul !

Vi höll på till 01.30 o ni kan tro man var lagom seg på lördagen hihi !!

Lördagen bestod av hockeymatch för tösen , sen slappades det resten av dagen . Vi kom i säng tidigt då grabben skulle spela borta match på söndagen 09.40 !! Fy vilken tid !!

Men vi kom upp o de kämpade tappert trots en förlust ;(

Sen var det raka spåret hem o fika innan tösens kalas på bowlinghallen ! Hon var super nöjd o alla hade kul. Sen trodde man kanske att vi skulle hålla söndag , nopp ... in i bilen för att åka ner o heja på A laget !! Ni kan tro att mina fötter var frusna efter två pass i kalla ishallar !

Ännu en underbar helg !!


 


 
 
Linda

Linda

15 oktober 2012 13:12

Härliga foton från en härlig helg :-)
Önskar dig en skön måndag i regnrusket som härjar.
Kram

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
Jessica

Jessica

15 oktober 2012 19:09

Full rulle - vilken bra helg ni verkar ha haft. :O) Fantastiskt fin bukett du fick av din syster... Lovely!

http://jesson.bloggplatsen.se

 
Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma

Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma

15 oktober 2012 22:59

Oh vad roligt med bowling, blev jag riktigt sugen på att spela nu.
Passar på att tipsa om en fototävling inne hos mig. Vore roligt om du ville vara med http://lottizdays.blogg.se/2012/october/fototavling-tavla-med-din-basta-hostbild.html

http://lottizdays.blogg.se

 
Jeanette

Jeanette

16 oktober 2012 21:34

Skönt att ni har att göra så ni inte bara sitter på arslet hela helgen ;-)
Kram

http://jijsdagar.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards