träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2012

Cosy friday

Av anette - 19 oktober 2012 16:38

Usch säger jag bara !!! Har suttit o tittat på tv4 play ang parken Zoo !!! Hur kan man hantera djuren på det viset ? Sen mådde jag inte ett dugg bättre när jag läste igenom alla senaste artiklarna om Ölands djurpark ! vad är det för ett land vi lever i ??? Är makt och rikedom så pass att man skyfflar undan djuren på ett så omänskligt vis , tar hand om sin personal som om de vore mindre värda än djuren !?!

En sak är säkert , jag har besökt djurparker vad jag ska med våra troll !


Är lite gladare idag ! Gårdagens träningspass var precis vad jag behövde ! Tack alla ni fina för era värmande kommentarer !

idag är det fredag , jag har hunnit med både veckohandling samt städning . Ikväll blir det lite mys med familjen ..... DET KOMMER GÅ BRA ;0)

Sen e det tidig sänggående här i Jersmyrska villan . Tösen spelar borta match i Frosta 9.15 !!!

Ni kan själv räkna ut vilken tid jag behöver stiga upp i morgon ...... alldeles för tidigt !!

Men nu håller jag fredag med ett glas rött , Carrie Underwood flödar ur högtalarna och jag  passade på o gå ut i trädgården med min kamera ;0)

 


 


 


 


Ha en go fredag alla !!!


 
 
Johanna

Johanna

19 oktober 2012 17:04

Jätte fina bilder. Hött mycket om parken zoo nu, det är inte alls kul, vågar dock inte titta på det :(

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

19 oktober 2012 17:15

Då kanske man skulle se det iaf? Får bli efter helgen, hinner inte nu, blir snart upplockad, :) Ja det är hemskt vad de håller på :/

haha javisst var det rätt roligt :)
önskar dig en trevlig fredag kram.

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anneli

19 oktober 2012 17:28

Du så duktig på att fota,funderat på att bli frilansare,hade passat dej som handen i handsken:)
Ha nu en trevlig helg sys o pussa mina systerbarn från mej.
Puss<3<3<3

anette

19 oktober 2012 17:34

Du tror alltid det bästa om mig !!! Pöss

 
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

19 oktober 2012 19:22

Fina bilder. Skönt att du mår bättre idag.
Har hört om parken zoo, men inte sett programmet själv. Är det som sägs sant är det förfärligt. Människan är ju bara ett djur själv och det värsta av alla rovdjur det märker man vid sådana här situationer.

http://lottizdays.blogg.se

anette

19 oktober 2012 19:30

Så sant så !!

 
Jeanette

Jeanette

19 oktober 2012 19:51

Skönt att det känns bättre i dag. Jag mår också rätt okej i dag... eller hela helgen faktiskt, lilla madam är med kompisar i Stockholm så vi har lugn och ro :-)
Fina bilder du tar.
Kram

http://jijsdagar.blogspot.se

anette

19 oktober 2012 19:52

Tack fina du

 
Freja

Freja

19 oktober 2012 21:41

Härliga höstbilder! Den första är precis ett sånt träd jag vill ha på vår gård. En rönn som blir flammande röd varje höst, helst med massor av bär ;-)

http://blogg.amelia.se/reddevil

 
Fru Eriksson

Fru Eriksson

20 oktober 2012 15:15

Waooo,så vackra foto & skönt att du känner dig bättre/Kram

http://frunsblogg.blogspot.se

 
Eva Wikmark Walin

Eva Wikmark Walin

20 oktober 2012 22:13

Så vackra bilder :) vi hade mysfredag efter att ha varit i Estland i 2 dgr... hemma med barnen som haft barnvakt!!! Så skönt, idag en sådan dag med massor av fix men nu brasa och mys. kramen

http://blogg.amelia.se/evawikmarkwalin

 
Linda

Linda

20 oktober 2012 23:28

Härliga bilder!
Många tycker ju inte om hösten pga mörkret som faller tidigare och tidigare på dagen, men jag tycker om alla skiftningar hösten bjuder på. Inte bara alla vackra färger utan även vädret...ena dagen kan vara frostig med klar coh krispig luft och nästa dag kan vara solig och varm som en sommardag och tredje dagen kan det vara snudd på storm och regnigt värre. Härligt och så är det mysigt med mörker :-)

Kram

http://www.enlitenvra.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards