träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

Love and toast

Av anette - 23 oktober 2012 09:58

Via Ullevidsdal testar jag en handkräm samt lip butter från Love and toast !

Läppbalmet är med smak av jordgubb , en helt underbar produkt !! Den känns så mjuk och behaglig på läpparna och sitter kvar efter flera koppar kaffe ;0) . Aromen är inte överflödig men nog vill man slicka sig lite om munnen ändå !

Denna rekommenderar jag varmt nu inför hösten !!

Du kan beställa den för endast 30 kr här

Handkrämen ... först o främst , vem hade inte köpt den söta förpackningen med sig hem ???

När jag först öppnade korken fick jag leta upp något att trycka hål skyddet med . Ni vet på kalles kaviar tuberna , där kan man vända korken o trycka hål . Det saknades på denna tuben . Lite bökigt då jag precis hade gått till sängs och skulle smörja in mina händer .

Behaglig o mild arom . Den kändes först jätte smetig och oljig. Undrade hur länge det skulle vara så , men den träckte in i huden trots allt. Nu efter en veckas användning kan jag säga att mina händer e super lena !!

Den kostar 80 kr på Ullevidsdal !!


   

Idag fick jag ytterligare samarbetspartners inför kommande tävling !!

Wow säger jag bara !!

Missa inte den ......

följ mig på


 


eller på


 

 
 
Catarina

Catarina

23 oktober 2012 13:42

Hej
Jag följer dig nu :)
vart hämtade du bloglovin bilden?
Är det bara att gå in där och hämta och sen lägga ut i bloggen?
Hur får du kontakt med samarbetspartners?
Många frågor men jag är så nyfiken ;)

Jag ska nog testa handkrämen, har jätteproblem med självsprickor och torra händer under vintern.

Ha en riktigt bra dag :)
Kram Catarina


http://keckla.bloggplatsen.se

 
Fru Eriksson

Fru Eriksson

23 oktober 2012 13:55

Åh,den handkrämen ska jag nog beaställa -Tack för tipset & jag håller mé....Förpackningen är söt :)
Ha en fin dag/Kram

http://frunsblogg.blogspot.se

anette

23 oktober 2012 14:06

Hoppas du gillar den , jag blev jätte nöjd med resultatet ;)
kram

 
Jessica

Jessica

23 oktober 2012 17:46

Spännande! Vad månde bliva av detta nya samarbete, tro?

(Handkrämen blir jag sugen på eftersom min nya favorit från Cowshed inte verkar alltför lätt att få tag i...)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

23 oktober 2012 17:47

hihi , du får ta fram mössa o kamera ;0)
Den var härligt krämig !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards