träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2012

What not to wear

Av anette - 25 oktober 2012 10:22

Jag satt och läste bloggar o kikade på  " what not to wear "  och trillade över ett inlägg hos fd ensamma mamman .

Vi är nog många med samma problem !!! Hur ska man egentligen klä sig ?

Ska man enbart klä sig praktiskt ? Sån e jag !!! Jeans tjej från topp till tå .

Det är inte det att jag gillar kläder , för det gör jag men det kvittar tusan vad jag tar på mig så gillar jag inte spegelbilden !!

Med rätt kläder kan man ju gömma det man inte vill visa och med magiska trick få till en snygg kurvig figur , men inte jag !!! Midjan jag hade har försvunnit , och magen min börjar redan under bysten !?! Här behövs verkligen en förändring o makeover !

Jag tycker själv att jag ser ut som en tunna   .

Så dagen till ära har jag klänning på mig. Jag fick fram en annan klänning ur gömmorna , en lite finare variant med resår precis under bysten ! Shit jag såg höggravid ut !! Provade att sätta ett skärp i midjan ...... den som jag inte har ..... anskrämligt !!

Det finns så många vackra kvinnor där ute med liknande figurer men de ser sååååå snygga ut !

Det hade varit kul och få ett proffs att visa mig vilken klädstil jag skulle ha !! Ett bankkort laddat med en massa pengar att spendera på en ny garderob hade inte suttit fel.

Jaja ..... den dagen .... den drömmen !!

Jag har i allafall fått på mig både klänning , smink och smycke . Passade på att spatsera runt i mina nya varma " uggs " !!

Lite fin känner jag mig denna regniga höstdag   


 

( håller andan och drar in min mage hihi )


 
 
Ingen bild

Gunvor Svensson

25 oktober 2012 16:24

Allt klär en skönhet:-) Kram

 
Jeanette

Jeanette

25 oktober 2012 20:20

Du är ju skitläcker i den tunikan/klänningen!!!
Kram

http://jijsdagar.blogspot.se

 
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

25 oktober 2012 21:57

Du är jätte fin.
Jag tar oftast på mig det som är bekvämt, men det finns ju fina kläder som är bekväma med. Men jag är urusel på mode.
Har en ny tävling i bloggen som du kanske vill vara med i?
--------------------
http://lottizdays.blogg.se/2012/october/tavla-om-ett-komplett-kalas-hos-partytajm.html

http://lottizdays.blogg.se

 
Jessica

Jessica

28 oktober 2012 21:05

Ingen fara med dig - du ser BRA ut! :)

http://jesson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards