träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

Höstlov

Av anette - 29 oktober 2012 07:48

Då har kidsen lov en hel vecka !! Undras hur det kommer att gå hihi !!

Vi håller tummarna i allafall ! Idag går mina tankar till Alla amerikaner som tvingats evakuera sina hem pga stormen Sandy !! Usch , hoppas aldrig vi får ett sådant oväder !!

Jag har en fullspäckad vecka framför mig som avslutas på fredag med 80 tals disco med Clabbe !!!


Hur ser er vecka ut ?


 



 
 
Johanna

Johanna

29 oktober 2012 18:34

Vad fin pumpa, jag önskar jag kunde göra såna haha!
Låter som en bra vecka! Jag skall jobba, och åka på anställningsintervju, avslutar veckan med vinkväll hos min faster.

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

29 oktober 2012 18:38

Här är det också höstlov. Men jag jobbar hela veckan utom fredag. Barnen får klara sig själva, men jag tror det går rätt bra. ha en fin kväll. Kram

http://Gazet.se/annikatheens

 
Jeanette

Jeanette

29 oktober 2012 21:30

Veckan?? Jobb, jobb, träning, jobb, extrajobb, träning, jobb. Ungefär så.. Inget extraledigt för höstlovet. Damerna är ändå inte intresserade av mig ;-)
Kram

http://jijsdagar.blogspot.se

 
Freja

Freja

29 oktober 2012 21:47

Familjen är ledig men jag åker på tjänsteresa och när jag kommer hem åker de iväg till farmor. Varken lov eller halloween för mig i år... Såååå glad att det inte är här det stormar!

http://blogg.amelia.se/reddevil

 
Lindal

Lindal

29 oktober 2012 23:08

Jobb, lite roligheter, filmkalas och ullared står på veckoschemat...grannar som vi ju nästan är ;-) så har även vi höstlov :-)
Jättefin pumpa ni har! Önskar att jag också kunde göra sådana. Jag köper en pumpa varenda år och ställer på yttertrappan, men gröper aldrig ur den....kanske nästa år ;-)
Önskar dig en toppenvecka.
Kram

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
Jessica

Jessica

30 oktober 2012 06:07

Hoppas ni får en lugn och skön vecka hemma...

Rakt över disk-Clabbe? Kul! Rockalossbilder att vänta senare i veckan då? ;)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

30 oktober 2012 07:11

Jajamänn , den Clabbe ;0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards