träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

Veckan fortsätter

Av anette - 30 oktober 2012 07:17

Fy tusan vilket busväder det blev igår !!! Det blev till att hålla sig inomhus. En av våra " rotting soffor " utomhus hade förflyttat sig ut på gräsmattan !!

Stackas dem i New York !

Trots dåligt väder kunde kidsen stundtals hålla sams ! Jag mös i fulla drag kan ni tro , och i loppet av en sekund kastades det legobitar på varann , skreks o bråkades !!!

It made my head in !!!

Grabben kom iväg på allmänhetens åkning med en kompis i tösen fick besök av granntösen .

Det blev lugnt i vår storm igen :)

Idag står det ett besök hos frissan . Måste ju bli fin till fredag. Sen ska jag ner på biblioteket med kidsen.

Ha en fin tisdag alla fina !!


 

 
 
martina

martina

30 oktober 2012 12:03

VILL DU FÅ EN VALFRI GRATIS RING FRÅN SMYCKESKOMPANIETT?
Klicka på länken då! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/22991/alla-mina-blogglasare-far-en-valfri-gratis-ring-fran-smyckeskompaniet/

http://martinaolsson.myshowroom.se

 
Ida

Ida

30 oktober 2012 12:14

Roligt med frisörbesök :)

http://vintersaga.blogg.se

 
katsura

katsura

3 november 2012 17:46

Vackra droppar.

http://katsura.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards