träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

Smålands besök

Av anette - 31 oktober 2012 10:05

Barnen vankar av och an , hur mycket är klockan ? När kommer dem ?

Våra campingvänner från Småland kommer ner för dagen , och vi ska gå på allmänhetens åkning o åka skridskor tillsammans ;)

Sen blir det lite middag innan de åker upp igen !

Tänk , tösen tror att de bor jäääääte långt ifrån , även om deet bara är drygt en timmes körning , hihi.

 


Vi hörs mer sen ;)

 
 
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

31 oktober 2012 20:49

Häftig bild. Sådär är mina barn med när det ska komma någon, men det är roligt att de blir glada av besök :-) Och för dem är ju en hel timma jääääätte lång tid ;-)

http://lottizdays.blogg.se

 
Catarina

Catarina

31 oktober 2012 22:45

Haha jag känner igen det där, när kommer dom? Ibland har jag låtit bli att säga något och främmanden har fått dyka upp bara för att jag ska slippa tjatet. Mina kids ställer sig i fönstret och väntar och väntar! Det spelar ingen roll om jag säger att det tar två timmar tills dom kommer :)
Härliga ungar!
Ha det så bra! kram

http://keckla.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards