träskor & gummistövlar

Alla inlägg under oktober 2012

Av anette - 4 oktober 2012 08:08

Halsen känns som sandpapper , inte helt oväntat efter denna jäkla hosta , och näsan lika röd som en clownnäsa !!

Men idag känns det liiiite bättre , tror dock att jag hoppar över träningen ikväll.

Äntligen har Grey´s Anatomy börjat . Här fanns det ingen tvekan då programmet kolliderade med Dallas .

Dallas var helt ok att titta på i brist på annat , men efter gårdagens första avsnitt av Grey´s visste jag att jag valt rätt ;0)

Vilken / vilka serier gillar ni ??


Stod i köksfönstret o kikade ut och såg att min prickbladiga begonia blommar !!!

Helt oväntat !!

Hade inte ens en susning om att den skulle göra det . Så fin den är , eller hur ?

 


Av anette - 3 oktober 2012 11:56

Mår inget bra alls , mega förkyld . Dock ingen feber , men hostan o huvudvärken tar musten ur mig, så I 'll be back när jag e på topp igen . Hoppas vi ses då ;)

Av anette - 2 oktober 2012 13:00

 


Mina kids fullkomligt älskar sina Chilla jumpsuits !!!

Jag kan garantera att efter alla dessa tvättar är de precis lika fina !!

Det positiva med dessa jumpsuits är att de är rymliga i ett mjukt o tunt tyg !

De gillar den bättre just för de tunnare materialet . Sen tycker dem att de är så himla coola - bara det säger ju en hel del eller hur !! Häftigt brodyr med chilla loggan :0)

Ni har väl inte missat att jag lottar ut en valfri dress i barnstorlek ??

Sista chansen är på söndag !!


 

Av anette - 2 oktober 2012 08:05

Jag har fått oväntat besök , herr förkylning !!! Näsan rinner , hostat oavbrutet så jag kryper ner under dunen igen nu när kidsen gått till skolan .
See ya

Av anette - 1 oktober 2012 08:04

Då var det åter måndag .... ny månad .....

sitter här i tystnaden , gubben o kidsen har gått ...

Det är ganska skönt när det blir tyst i huset , men samtidigt kommer mina måsten över mig .

Får se vad jag gör idag , har ju hela sovrummet fullt med korgar av viktvätt :(

I fredags kom grannarna över , det är alltid lika trevligt när de tittar över !!!!

Syrran kom oxå förbi en sväng .

I lördags slappade jag till max , barnen lekte med kompisar o gubben röjde lite utomhus. Jag mös framför diverse tvprogram ;0)

Söndagen bestod av hockeymatcher, först spelade tösen borta och förlorade med 4 - 7 , men de kämpade tappert.

Hem och värmde mina frusna tår innan det var dax för grabbens hemmamatch. Wow vilken spännande match !! Vårt lag spelade så jäkla bra och tyvärr förlorade dem med 1 - 2 . Den matchen skulle slutat oavgjort så bra som våra killar spelade , men men ....

idag är det åter ner till ishallen , grabben har träning , jag ska sitta i möte o gubben har kiosktiden.

Är man hockeyförälder gäller det att engagera sig . Har ju skrivit om hur det är att vara just hockeyförälder här , om ni vill veta vad det innebär ;0)

Nu ska jag dyka ner i tvättkorgarna !

Önskar er en toppen måndag


 


Glöm inte tävlingarna


http://mammajersmyr.bloggplatsen.se/2012/09/19/8665888-eilas-tavling/

http://mammajersmyr.bloggplatsen.se/2012/09/26/8708124-tavlingsdax/



Ovido - Quiz & Flashcards