träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 5 november 2012

What a weekend !!!

Av anette - 5 november 2012 08:13

Fredagen gick såååå långsamt !!! När man är så full av förväntan går timmarna så kolosalt sakta !?!

Våra vänner från Småland kom så småningom , och party moodet trädde i kraft. Kidsen satt o väntade på att få komma iväg på Halloween disco och vi ville bara komma igång ;)

Vi fixade till oss , ja vi var som unga tonåringar som fixade o donade med

hår & smink som aldrig förr haha !!

Vi lagade tacos o plötsligt hade tiden försvunnit o det var dax att åka på 80 tals disco !!

Vilken kväll !! 5 timmar på dansgolvet till underbar musik tillsammans med härliga människor.

Fötterna värkte så pass att jag fortfarande inte fått tillbaka känslen i en tå !!!??? Den e helt bedövad ;(

Vi var hemma runt 04.00 o ni kan tro vi vat trötta !!

Lördagen tog vi precis som den kom , vi gjorde inte många knop ;)

Var ner o kikade lite på hockey både på lördagen och söndagen .

En helt fantastisk helg !!


 


Glöm inte fototävlingen ;)

 

 
 
Therese

Therese

5 november 2012 09:43

Vilka snyggingar! Låter som en toppenkväll/natt! Kram

http://blogg.amelia.se/majvorsmemoarer

anette

5 november 2012 09:49

Tack söta du , vi kände oss skit snygga hihi !!

 
Fru Eriksson

Fru Eriksson

5 november 2012 11:33

~ Härligt snyggogäng ~
/Kram

http://frunsblogg.blogspot.se

anette

5 november 2012 11:49

Tack vännen !

 
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

5 november 2012 16:20

Låter som ni haft det toppen bra, trist med tån bara, men du får bedöva det med glädjen du fyllts med istället. Hoppas den vaknar till liv snart dock. Kram på dig och tack för dina fina kommentarer <3

http://lottizdays.blogg.se

 
Ingen bild

Piroska

6 november 2012 18:44

Snyggingar, förstår att ni hade en toppenkväll!=)

 
Jessica

Jessica

6 november 2012 20:10

Party people!
Låter som en kanonfest, trots tån - hoppas den börjat återhämta sig.

http://jesson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards