träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 26 november 2012

Vilken helg ;0)

Av anette - 26 november 2012 17:49

Vilken kanon fest det blev !!! Jag var sååå sjukt nöjd , o jag tor de andra kände likadant.

Maten var super god och alla hockeyföräldrar på riktigt party humör !!!Det lektes lekar , dansades långt in på småtimmarna !!!

Söndagen kan ni tro var siraps seg !! Vi var bägge mega trötta , man e ju inte pur ung längre ;)

Hämtade kidsen på kusinens hemma match och sen softades det resten av den dan hihi !!

Förra året hade vi en träff hos ett annat par . Fick då idee´n att få en florist att smycka en gammal skridsko .... ni skulle sett hennes min ;0)

Men den blev super fin .....

Skridskon fick jag överlämnad i lördags och vi bestämde att den skulle vandra på våra träffar !

Vi är ett helt underbart gäng , lättsamma och har skit skoj tillsammans !!


Tusen tack för en underbar fest !


Så här såg skridskon ut första gången , visst har vi duktiga florister i byn !


    

 
 
Jessica

Jessica

26 november 2012 18:15

Härliga blomster och roligt att festandet blev så bra. :)

http://www.skapica.se

 
Catarina

Catarina

26 november 2012 19:36

Haha vilken underbar ide! Så snygg skridsko ;)
Kramar Catarina

http://keckla.bloggplatsen.se

 
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

27 november 2012 22:44

Skönt med lyckad fest. Fina blommor med.
--------------------------------------------
Har en tävling uppe i bloggen nu. var gärna med: http://lottizdays.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200kr-hos-solentro-alla-som-deltar-ar-vinnare.html

http://lottizdays.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards