träskor & gummistövlar

Alla inlägg under december 2012

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö "

med 85 % är ;

 

 

   Anita Märsy !!!   

 

 

 

 

stort grattis till dig !

 

 

Hör av dig med adress via min mailadress !!

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera
( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;)

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera
( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;)

Av anette - 23 december 2012 11:25

 

Av anette - 22 december 2012 16:26

Då var det dax att visa bidragen i min fototävling

" vad som göms i snön ... "

Härliga tolkningar !! Må bäste man vinna ;)

Omröstningen ser ni här till höger !!!
Ni kan rösta fram till den 26 :e någon gång på fm ;)

 


 


 


 
  


      

Av anette - 22 december 2012 10:46

 


Igår sov grabbarna över med hockeylaget ! Det blev en mysig kväll för mig o tösen . Vi åt tacos framför tvn och sen blev det wii spel för hela slanten ;)

Inte visste jag att det var såååå jobbigt :) men roligt var det . Fick även besök av sys som även hom fick spela o motionera hihi !!

Idag gick vi upp tidigt för att kolla in grabbens match . De skulle spela på helplan med både icing och offside !

Vilken kanon match de gjorde . Spelade super bra !!! De vann med 3 - 1 !

Det snöar smått utanför fönstret och hoppet om en vit jul blev genast större !!

Önskar er alla en trevlig lördag !!


Av anette - 21 december 2012 08:54

Igår var det avslutning för tösen på hockeyn . Det blev föräldramatch . Självklart stod jag på isen . Vi blev tilldelade match tröjor som stank utav bara fasiken . Det fixade inte jag .... mådde riktigt illa . Tack o lov kom en av tränarna till min undsättning o lånade ut hans privata. Den luktade inte hallon den heller men bra mkt bättre än den andra :)

Tyckte det var väldigt dålig uppslutning av föräldrarna - man fick knappt sitta ner o pausa då vi inte hade så många att byta av med ;(

Några foton blev det inte heller , då både jag o gubben stod på isen ....

Frida hostade som bara den , men ville trots det genomföra matchen.

Idag är det fredag igen , dax att röja upp på kidsens rum , små fix och ikväll blir det grabbfritt för mig o tösen !!!

Önskar er en fin fredag allihopa !!

 

Av anette - 19 december 2012 08:51

Först o främst , tack för att ni kikar in o undrar var jag e !! Jag e kvar men har liksom

inte riktigt haft något att skriva .  Tösen ligger hemma i feber och sin otäcka hosta ;(

Idag missar hon pysseldagen på skolan .....

Ni som följt mig minns säkert hur vi hade det förra julen . Då var jag hundra på att det inte skulle bli någon julafton hos oss. Först fick grabben vinterkräksjukan och sen låg gubben hela lilla julafton ;(

Nu hoppas vi tösen tillfrisknar lagom till jul !!

Jag har en del bestyr kvar , men julstämningen har både kommit och gått. Vet inte riktigt vad det kan bero på men jag känner inget inför denna julen. Brukar pyssla o fixa flera veckor innan , men humöret har inte känt för något av det.

Men nu ska jag ta mig i kragen och försöka rycka upp mig o plocka fram den lilla tomtemamman i mig ;)

Önskar er alla en toppen onsdag !


 


Ni glömmer väl inte tävlingen

 

Skapa flashcards