träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 14 december 2012

I have a good feeling

Av anette - 14 december 2012 07:41

 



Ännu en fredag står framför oss ! Tack o lov e det inte lika kallt denna dag !!

Idag kommer reparatörerna o kollar in ugnen , på tiden kan jag säga.

Annars är det fredags fix här med små plock och go musik !!!

Känner att det blir en bra fredag !!!

Kidsen ska på teater med skolan så jag e själv ända fram till nån gång runt 16,00 ;)

Ingen stress här inte ;)

Önskar er en toppen fredag !!

Passa på och njut av vårt vackra väder , glöm inte kameran och min fototävling ;)



 
 
Fina Frun

Fina Frun

14 december 2012 09:39

Njut av ensamtiden :)

http://finafrun.se

 
Jeanette

Jeanette

14 december 2012 10:46

En lugn o fin dag alltså ;-)
Vad julfint du har gjort här inne
Kram

http://jijsdagar.blogspot.se

 
Eva Wikmark Walin

Eva Wikmark Walin

14 december 2012 12:44

Hej! Åh jag har missat att din bloggpaus var slut :( - nu måste jag kolla igen. Så vacker bild!!!! Byter blogg se nedan - hoppas på att få se dig där, kram kram
--------

Så nu har tiden kommit att byta Blogg då Amelia stänger ner Privatbloggandet! efter 1 år har jag haft över 15.000 sidvisningar :)

Ni finner mig på Wordpress:

http://evawikmarkconsulting.wordpress.com/

Följ med mig där och fortsätt skapa debatt och hjälpas åt att ge tips om Balans i Livet!

kram Eva

http://evawikmarkconsulting.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards