träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Mot högre höjder

Av anette - 17 december 2012 12:52

Vi har haft en lagom lugn helg . Jag & kidsen traskade bort till syrran under lördagskvällen . Hade en underbar kväll tillsammans , mkt skratt & snack.

På Söndagen skulle Dennis spela match nere i Trelleborg . precis när vi skulle sätta oss och åka såg gubben att han fått ett sms . Dennis tränare undrade om Frida kunde ta med sin hockey utrustning då de fattades spelare. Naturligtvis blev hon glad men samtidigt nervös . Sagt o gjort , in o plocka ihop hennes saker .

Ni kan tro att jag var nervös . Även om det bara skiljer ett år mellan kidsen , så e grabbens spel mkt tuffare .

Hon fixade det med bravur !!! Minns knappt när man såg denna glädje från henne ! Hon kämpade och gjorde sitt yttersta och tränarna var mkt nöjda med hennes insats !!

Har vi tur , fann hon lite hockeyglädje igen !!

De fick en vinst med sig hem i bagaget !!!


 

Ser ni , visst ser hon pytte ut ;)

 
 
Freja

Freja

17 december 2012 22:49

Men så tuff hon är!

http://frejareddevil.wordpress.com

 
Ingen bild

anneli

21 december 2012 09:10

Ja du sys,hon e en riktig kämpe,synd att jag missade just den matchen.Kommer förhoppningsvis fler ggr så jag kan få se båda barnen spela tillsammans.
Stolt moster<3<3<3<3<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards