träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 21 december 2012

FREDAG

Av anette - 21 december 2012 08:54

Igår var det avslutning för tösen på hockeyn . Det blev föräldramatch . Självklart stod jag på isen . Vi blev tilldelade match tröjor som stank utav bara fasiken . Det fixade inte jag .... mådde riktigt illa . Tack o lov kom en av tränarna till min undsättning o lånade ut hans privata. Den luktade inte hallon den heller men bra mkt bättre än den andra :)

Tyckte det var väldigt dålig uppslutning av föräldrarna - man fick knappt sitta ner o pausa då vi inte hade så många att byta av med ;(

Några foton blev det inte heller , då både jag o gubben stod på isen ....

Frida hostade som bara den , men ville trots det genomföra matchen.

Idag är det fredag igen , dax att röja upp på kidsens rum , små fix och ikväll blir det grabbfritt för mig o tösen !!!

Önskar er en fin fredag allihopa !!

 

 
 
Fina Frun

Fina Frun

21 december 2012 15:49

Hoppas ni får en fin jul!
Kram/Fina Frun

http://finafrun.se

anette

21 december 2012 16:55

Önskar er detsamma !!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards