träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 22 december 2012

OMRÖSTNING fototävling

Av anette - 22 december 2012 16:26

Då var det dax att visa bidragen i min fototävling

" vad som göms i snön ... "

Härliga tolkningar !! Må bäste man vinna ;)

Omröstningen ser ni här till höger !!!
Ni kan rösta fram till den 26 :e någon gång på fm ;)

 


 


 


 
  


      

 
 
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

23 december 2012 23:05

Fina bilder, alltid svårt att välja en, men röstar på Penny.

http://lottizdays.blogg.se

 
Ingen bild

rkp555@gmail.com

24 december 2012 14:06

TOO GOOD .KEEP IT UP

 
Catarina

Catarina

26 december 2012 11:52

Oj jag har totalt glömt bort tävlingen!

http://keckla.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Skapa flashcards