träskor & gummistövlar

Alla inlägg under januari 2013

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!!

Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte heller kommer det en krönika över gångna året. Jag väljer att endast blicka bakåt när jag känner för det.

Nu ligger ett nytt orört år framför mig och jag precis som många andra vill leva det i hälsans tecken . Träna som en galning , äta bättre och må bättre.

Men när det sker , vet jag inte heller ..... just nu tar jag en dag i taget och jag ska verkligen försöka komma ikapp med läsningen inne hos Er alla !!! Vårens läsning är med andra ord räddad.

Jag håller på och lära mig mitt nya objektiv , sakta men säkert , men just nu har jag fullt upp med att renovera grabbens rum . Trodde i min enfald att några rollerdrag skulle jag lätt fixa ;)

Tjii fick jag ....

Nu värker armen o nacken till förbannelse och fick spendera nattens sömn i sittande ställning.

Så jag tar det solo , likaså med bloggningen  ........ men jag e kvar ;)

 

Kram på er alla fina som valt att fortsätta följa min krokiga väg ;)

Ps ........

funderar på att flytta hit

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards