träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 19 december 2012

Kikar in

Av anette - 19 december 2012 08:51

Först o främst , tack för att ni kikar in o undrar var jag e !! Jag e kvar men har liksom

inte riktigt haft något att skriva .  Tösen ligger hemma i feber och sin otäcka hosta ;(

Idag missar hon pysseldagen på skolan .....

Ni som följt mig minns säkert hur vi hade det förra julen . Då var jag hundra på att det inte skulle bli någon julafton hos oss. Först fick grabben vinterkräksjukan och sen låg gubben hela lilla julafton ;(

Nu hoppas vi tösen tillfrisknar lagom till jul !!

Jag har en del bestyr kvar , men julstämningen har både kommit och gått. Vet inte riktigt vad det kan bero på men jag känner inget inför denna julen. Brukar pyssla o fixa flera veckor innan , men humöret har inte känt för något av det.

Men nu ska jag ta mig i kragen och försöka rycka upp mig o plocka fram den lilla tomtemamman i mig ;)

Önskar er alla en toppen onsdag !


 


Ni glömmer väl inte tävlingen

 

 
 
Ingen bild

Gunor

19 december 2012 09:19

Hej ! Hoppas ni kryar på er o får en bra jul :-) Känns ovant att du inte är på topp Ser alltid en sprudlande glad och aktiv Anette framför mig Många varma julkramar till er

 
Fru Eriksson

Fru Eriksson

19 december 2012 10:22

Åh,hoppas tösen kryar på sig...
Så fin Tomtebild ♥
/Kram från mig!

http://frunsblogg.blogspot.se

 
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

19 december 2012 22:29

Hoppas hon kryar på sig. Jag har inte heller kännt den där riktiga glädjen inför julen i år som tidigare, men jag tror det beror på alla sjukdomar som jag åkt på. Brukar vara frisk annars. Men lite julstämning har jag allt fått och det lär säkert komma mer ju närmare det kommer, hoppas jag :-)
Jag hinner nog inte vara med i din tävling :-( Har ju knappt ingen snö kvar och jag har inte haft tid att ge mig ut att fota.

http://lottizdays.blogg.se

 
Eva Wikmark Walin

Eva Wikmark Walin

20 december 2012 12:24

Åh hoppas hon kryar på sig snart... visst är det jobbigt den här perioden när det går kräksjuka och massa andra sjukdomar på varandra? Vi har varit rossliga och hostiga i veckor nu tycker jag. Hoppas att allt blir riktigt bra till slut, stor kram och tack för fina titten på Bloggen, på nya inlägget ligger nu köket med :). kram på dig

http://evawikmarkconsulting.wordpress.com

 
Liie - Julkalender!

Liie - Julkalender!

20 december 2012 14:59

sv: Jättekul att du är med och tävlar om de grymt härliga rosa arbetsbyxorna från Protecty.se i dagens lucka :)

http://liie.se

 
Jeanette

Jeanette

20 december 2012 18:39

Krya på er... FORT! Ni har några dagar på er,
Kramar

http://jijsdagar.blogspot.se

 
linda

linda

20 december 2012 20:30

Hoppas att din flicka snart är frisk...tur i oturen att det är några dagar kvar till julafton...
Kram Linda

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
Catarina

Catarina

20 december 2012 23:17

Hoppas attt det blir en bra jul för er och att alla får vara friska!

Glöm inte att kika in och tävla i min blogg :) Tävlingen avslutas på lördag kl.12.00

Kram Catarina

http://keckla.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards