träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

Torsdag morgon

Av anette - 20 januari 2011 07:41

Morgon kaffet intas , barnen spelar Wii o tetas , en typisk morgon , ingen vila ingen ro.

Idag e det varuleverans på jobb , med andra ord häcken full.

   

det gillar jag då jag glömmer bort smärta o värk. Idag ska det göras 50 min med Mr Walker , jag ska inte ge upp , jag ska fixa det !!


För er som inte träffat Mr Walker

 

Jag hoppas ni alla får en underbar torsdag !!


 

 
 
Nancy

Nancy

20 januari 2011 10:54

GoGo tjejen, du är jätteduktig!

Ha en go dag och ta inte ut dig nu med all uppackning av varor, kramisar,:)

http://nancy66.se

anette

20 januari 2011 17:24

Tack vännen , kom lagom idag så vi tog det lugnt ;)
kramizzar

 
Ingen bild

Primrose

20 januari 2011 19:15

Vilken snygging ,-)!!!!
Är det han som är på extrapris nu???
I såfall är han BRA???
KRAM PRIMROSE ,-)

 
SAILAWAY

SAILAWAY

21 januari 2011 14:55

Härligt!
Kul att träna.
Trevlig helg!

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

anette

21 januari 2011 15:05

Detsamma :)

 
Malin

Malin

22 januari 2011 09:54

Vart köpte du den och vad kostade den?
Nu ska jag börja testa LCHF och se om det passar mig,barnmaten förstår jag inte heller mig på.

Du är duktig du! Kämpa på! Kram Malin

http://malintjus.bloggplatsen.se

anette

22 januari 2011 09:57

menar du promenadbandet ??? I såfall köptes den på rusta !!

TAck för peppringen !!

 
maddlur

maddlur

22 januari 2011 13:03

Ååå, jag vill åxå ha en sådan... Funkar de att jogga på den?

/maddlur

http://maddlur.bloggagratis.se

anette

22 januari 2011 13:10

Jajjamän :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards