träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

För & nackdelar

Av anette - 20 januari 2011 18:09

Att träna på hemma plan har både sina för o nackdelar      , var riktigt taggad att fixa de där 60 min passet i eftermiddags. Började traska i relativt rask takt o kände mig på topp , det kändes lätt o rätt. Efter 20 min trodde jag att jag skulle kasta ut barnen   . De bråkade och skrek om vartannat , för minsta bagatell , gubben satt  , ja ni gissade rätt , på kontoret. Hade i min enfald trott att han kunde umgås med barnen under tiden jag spatserade. Det var ju dock han som gav mig promenadbandet. När 30 min gått fick jag nog    , motivationen hade runnit ut o jag tappade helt koncentrationen. F - n , tänkte jag högt !!!

Riktigt demonstrativt började jag istället plocka ur diskmaskinen o förbereda middagen. Gubben märkte att något var fel o jag sa precis som det var. &0 min av hans tid det var vad jag begärde !!! Under resten av em höll jag mig i köket o tyst som en mus   . Jag var så arg o ledsen. Hur vill han att jag ska fixa min träning om han inte kan ställa upp ??? Peppra mig det ska han men hjälpa till med barnen , nja idag funkade helt enkelt inte !!

Nu har vi iallafall ätit middag. För första gången på RIKTIGT LÄNGE har det varit en lugn o trevlig tid vid matbordet   , bägge åt ordentligt utan trams o kiv , helt underbart. Kände mig lycklig. Nu ska vi spela lite spel tillsammans , sen ska jag banne mig upp på Mr Walker igen , har jag bestämt 60 min så ska det minsann bli det oxå även om det blev under två pass   


 

 
 
Ingen bild

Primrose

20 januari 2011 19:12

Förstår dig att du blev sur o slutade, för tränar man måste man få göra det i lugn o ro ,-)
Gubben fick kanske en tankeställare där!
Bra att det blev en mysig middag kanske barnen tänkte till dom också ,-)
Motionera på nu ,-) Säger jag som ska försöka göra något steppisen kanske!
Ha det gott! KRAM KRAM från mig Primrose ,-)

anette

21 januari 2011 07:37

Han fick sig en tankeställare ,skriver om det senare i bloggen !!!!

Ha det super

kramisar

 
marmor

marmor

20 januari 2011 22:01

Oj då! Här har det varit sura miner,ler. Ibland kan det kännas jobbigt, men det brukar bli bättre efter ett tag! Duktig du är men din Mr Warker, ta det bara lugnt, annar kanske du blir less på M W.
Ha en fin kväll!
Kramisar

http://marmor.zoomin.se

anette

21 januari 2011 07:37

fniss ja gubben fick minsann bita i det sura äpplet igår. Tröttnar gör jag nog inte , mer taggad än någonsin ;)

ha det fint
kramen

 
marmor

marmor

25 januari 2011 13:21

Nu ser jag en kommentar hos dig! Men skall det inte komma en popup på min sida att du svarat? Annar tycker jag det bara blir envägskommunikation.
Ha en fin dag!
Kramisar

http://marmor.zoomin.se

anette

25 januari 2011 14:10

Tyvärr känner jag likadant här inne. Skriver jag en kommentar hos någon ser jag inte om jag fått svar .....

ha d gött
kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards