träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Till er PÅ bloggplatsen

Av anette - 22 januari 2011 09:59

Visst e det kul med kommentarer , o skriva kommentarer , men hur får jag reda på att någon svarat på min kommentar ??? Finns det en sådan funktion eller ??

Hade varit lite lättare eller hur ?

Har mailat admin om detta , fler som saknar den funktionen ??

 
 
Nina

Nina

22 januari 2011 10:31

Hej, jo, jag vill också ha den funktionen och se när någon svarat på min kommentar i deras blogg. :) Det hade varit lättare. ;)

http://www.ninisssen.bloggplatsen.se

anette

22 januari 2011 11:35

Blir vi tillräckligt många som mailar dem kanske vi får den funktionen. På min förra blogg kunde man skicka vänförfrågningar till medlemmarna , sen kunde man se så fort de kommenterat min blogg , svarat på min kommentar o se när de gjort ett nytt inlägg , super smidigt !!!

 
Lisa

Lisa

22 januari 2011 21:52

Jo det vore en bra grej. Men för min del spelar det ingen roll. Jag svarar aldrig på inlägg i MIN blogg. Uppsöker istället kommentarörens blogg. För jag tror att andra, liksom jag, gillar kommentarer i SIN blogg.
Jag blir i alla fall lika glad varje gång jag har fått en kommentar!

Ha det gott!

http://bidrottningen.bloggagratis.se

anette

23 januari 2011 07:08

Skönt man e olika fniss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards