träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Kreativ ; nya bakgrunder !!!

Av anette - 22 januari 2011 17:46

Go kväll ni läsare , idag har varit en helt vanlig lördag , efter frukost tog jag min prommis , barnen klädde sig o gick ut. Vi har typ slappat denna dag , helt enkel underbart. I morgon blir det dock lite mer på agendan , barnen har hockeymatch 08.30 !!!! Sen ska sonen på kalas på busfabriken ... full rulle i morgon fniss.

Eftersom barnen kunnat roa SIG SJÄLV så har jag fått tid att sitta o leka , älskar att fixa bakgrunder !!!

Hör av er om ni vill ha hjälp med bakgrund lr header , eller låna befintliga som finns i menyn.

Jag lär mig fort om sidan , skam den som ger sig !

Nu ska gubben min grilla , potatis med kanel puttrat i ugnen !!


Mys pys på Er !!

 
 
Jessica

Jessica

23 januari 2011 12:51

Hej, tack för besöket och kommentaren på min blogg! =)

Måste ju återgälda besöket genom att kika in här hos dig och titta vad som händer i ditt liv samt lämna en liten kommentar.

Eftersom det är första gången jag besöker din blogg har jag inte hunnit med att kolla allt, men har du bilder på dina egendesignade tatueringar? Vore kul att se.

Ha en skön söndag - keep on walking! =)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

23 januari 2011 15:51

Någonstans har jag väl , ska kolla o meddela dig fniss !

Tack för titten :)

 
Karine

Karine

24 januari 2011 22:10

Snygg design!! Hoppas att helgen har varit skön! Jag skickar dig kramar i massor och du - i morgon flyger jag över dig och syrran :-)

http://karine.wordpress.com

anette

25 januari 2011 06:20

O e det dax för resan nu ???
Hoppas du får underbart !

Sköt om dig
kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards