träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Ny Design & kvälls svammel :)

Av anette - 24 januari 2011 21:50

Måndag kväll , det e jag o min lap !!! Det kallar jag egen tid !!

Har haft tid o leka lite med designen , inte så tokigt eller ?

Ganska kul o fixa o dona !!



✗  ✗  ✗  ✗  ✗  ✗  ✗


Helgen som varit har gått i rasande fart. Igår hade våra små troll hockeymatch 08.30 , vilken jäkla tid att sätta en match på , en söndag morgon. Nåväl man fick snällt stiga upp o fixa väskor o utrustning mm mm....

De spelade bra , en förlust o en vinst !

Efter matchen for jag hem med tösen , grabben åkte vidare på kalas på Busfabriken.

Jag , tösen & gubben passade på att ta 30 min vilotid , helt underbart. På kvällen blev det en tur ner till ishallen för att kolla in A laget spela match. Efter första perioden stod det

0 - 2 till vårt lag :(

Men vilken vändning i 2 a perioden !!!!! Efter 5 min reducerade våra grabbar till 3 - 2 !! Matchen slutade 7 - 4. Härlig ...


Idag tog jag 40 min med Mr Walker så fort jag kom hem från jobb. Gubben hämtade barnen. Sen blev det lite kortspel med barnen innan det var dax för simskolan. Wow säger jag bara , säsongen började förra veckan ( då jag inte va med ) o redan nu simmar de riktig bröstsim med lite hjälpmedel !!!

Snacka om framsteg * stolt mamma * !!

 

 
 
Karine

Karine

24 januari 2011 22:11

Full fart hos dig med! Skoj när det rör på sig eller hur. Egentid är guld värd :-) Kramar till dig från mig

http://karine.wordpress.com

anette

25 januari 2011 06:20

Hej vännen , japp nu tänker jag mer på mig själv , tyvärr syns det i hemmet suck ;(

kramisar

 
Jessica

Jessica

25 januari 2011 11:04

Snygg ny header! =)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

25 januari 2011 12:08

tackar tackar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards