träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Fredag :-)

Av anette - 4 mars 2011 16:17

 

Känns som det var evigheter sen jag satt här sist !!

Haft fullt upp , speciellt med en massa privata tankar om livet & framtiden. Låter deprimerande eller hur , men inte då !!

Jag har bestämt mig för att fimpa !!!

Lyckades med hjälp av rökavväjningspiller sist , dum som man var började man när man blev sjukskriven. Men nu e jag taggad till tusen , pillerna uthämtade , man hade ju lite extra cash  ( vann lite på hästarna i tisdags , jiippiiee !!!

Inga billiga piller men vad e livet värt ??? Så nu j - lar !!!

 

Här har man hunnit städa o handla , kvällsmaten förberedd , så snart ska jag bege mig ner till ishallen. Gubben tränar efter barnen , så jag hämtar hem dem.

Men först en blick på min gubbe , har inte fått se honom själv " in Action " på isen , spännande eller skrämmande ???

Sen kommer min älskade sys på besök - japp det e ju FREDAG !!


 

 
 
Jessica

Jessica

4 mars 2011 16:44

Grattis och lycka till på din väg mot ett rökfritt liv! Vad PENGAR du kommer att spara och vad GOTT du kommer att lukta! =) Go girl! Ha en härlig fredag kväll!

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

5 mars 2011 08:35

Tack så mkt !!!!!

 
Marie o Troya

Marie o Troya

4 mars 2011 18:20

Det var ett klokt val..tänk vad bättre du kommer att må och vad pengar du sparar! Verkligen en investering för framtiden-hejjar på dej!!

Ha en trevlig kväll/helg!

http://www.troyatyra.se

anette

5 mars 2011 08:34

Tusen tusen tack vännen !!
Sköt om dig nu o bli kry igen

 
Nancy

Nancy

4 mars 2011 21:06

Ohh, vad jag önskar dig lycka till.
Vi här har haft tanken ett tag, vi har banne med inte råd att röka. Sen kom Sandra och progagerade för oss igår om vad det kostar på ett år, ja barn kan verkligen få en på andra tankar, men det måste finnas en vilja, ett jävlarinamma i sig som säger att nu är det nog. Tycker jag röker mycket mindre då jag jobbar, men när jag kommer hem blir det mer, hemskt!

Hoppas ni får en fin kväll, med röka eller inte! :) Kramar om,, <3

http://nancy66.se

anette

5 mars 2011 08:34

Jag fick en tankeställare nu när jag e hes o hostig , sånt som behövs ibland tror jag !!!
Du har rätt , barn e listiga dem .
Sen vill jag finnas länge för mina barn

ha en super lördag
kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards