träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

Seg Söndag ...

Av anette - 6 mars 2011 16:14

Inte gör man många onödiga knop idag fniss. Syrran & familj kom över en sväng igår kväll , riktigt mysigt hade vi. Rätt som det var satt jag & sys på tåget in till Helsingborg. Vi hamnade på Harrys.

Ja spontanitet kommer man långt med o roligt hade vi !!!

Vi började ute kvällen med en



Så fasligt god !!!

Sen dansade vi mer eller mindre hela kvällen !!

Stannade o tog en kebabtallrik innan vi letade upp en taxi som körde oss hem.

En härlig kväll med syrran !!

Älskar dig !!


Idag for vi ut o köpte lite nya kläder o skor till barnen. Fixade nya glas till grabbens glasögon.

Satte oss ner o fikade o hade riktigt mysigt hela familjen.

Barnen fick även varsin väckarklocka , ska bli spännande o se om de vaknar till den !!


Älskar min familj !!


Solen skiner på oss även idag , dock bara 2 plusgrader ute.


Ha det fint allihop !!

 
 
Karine

Karine

7 mars 2011 11:46

Vilken rolig kväll :-) Inte undra på att du var lite seg... Det blir jag också efter en utekväll. Är ju inte 17 längre ;-) Bra träning för barnen att ha en väckerklocka. Gissar att de vaknade före klockan i dag.
Ha en underbar måndag och
kraaaaam till dig

http://karinetk.wordpress.com

anette

7 mars 2011 14:31

Vi hade kul , spec då det inte händer allt för ofta fniss. Nopp , barnen vaknade inte innan klockan o den fick ringa lääääänge innan de vaknade ...

detsamma vännen
kramisar

 
Jessica

Jessica

7 mars 2011 16:01

Spontana infall gillar jag också! Låter som ni hade en kanonkväll och det kan vara värt lite betongkeps dagen efter, inte sant? :)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

7 mars 2011 16:33

Ha ha ha så rätt så ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards