träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Solen kom o försvann

Av anette - 11 mars 2011 14:46

Det är ledig fredag , morgonen bjöd på lite sol o barnen skickades iväg till skolan ..... strax innan lunch kom snöblandat regn !!!!

Jag har i allafall hittat


 

Ringde VC i morse ...... oron hängde över mig ..... ja ni vet man kan hitta mkt intressant läsning på nätet ..... " som rökare ska man absolut uppsöka läkare om hesheten håller i sig i mer än tre veckor ,det kan vara tecken på en allvarlig sjukdom ....."

shit, nu har jag drabbats av strupcancer...... jag har mått ganska dåligt en veckas tid av just ängsligheten , man ser det värsta farhågorna framför sig  ....varit ledsen både hemma o på jobb.

Men nu har mina frågor besvarats ..... jag har fått ett riktigt envist virus på nedre stämbanden .

Så nu ska jag käka penicillin igen tillsammans med cortison tabletter. Tänk vad en förkylning kan få en att få upp ögonen. Jag har påbörjat min rökavväjning o igår tog jag en cigg på HELA dan !! Idag e det lite si så där ... oro & gå hemma.

I morgon börjar jag med penicillinet, ikväll tänkte jag faktiskt unna mig ett glas rött !!

Passat på o fotat lite idag !!!

  Ett fastfruset löv i " poolen "..


Önskar er en

Toppen Fredag

kraaaam

 
 
Jessica

Jessica

12 mars 2011 12:31

Man är inte så kaxig när man varit sjuk så länge och naturligtvis blir man orolig och fruktar det allra värsta... Jag är likadan och jag tror att många med oss funkar på samma sätt.

Det är dumt egentligen för man borde ju låta all oro bero tills det blir allvar så man slipper gå igenom alla tankar och värsta tänkbara scenario mer än en gång...

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

12 mars 2011 16:07

Ja man vill nog ha svar lite för fort ibland

 
Ingen bild

Primrose

14 mars 2011 12:00

Fy läsa om sjukdommar på nätet, ingen höjdare!
Bra att du fått medicin som hjälper nu!
Och kanonduktig är du med cigaretterna!
Håller tummen ,-)
Ha det FINT! KRAM o vacker bild du fotat av det frusna lövet! ,-)
Primrose

anette

14 mars 2011 15:10

Tack tack tack ;-)
Ja nu måste det minsann vända åt mitt håll

kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards