träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

God morgon

Av anette - 16 mars 2011 06:54

Ser ut att bli en underbar vårdag även idag !! Vaknade upp pigg o utvilad ...

Det börjar bli mkt lättare att glömma det där morgonblosset nu !!! Jag röker som mest 3 om dagen, om jag röker huvudtaget , i vanliga fall  ca 12. Känner att det går åt rätt håll !!.

Kaffekoppen e påfylld o jag har ögnat igenom min planerare !

Den har varit bortglömd ett tag då jag varit sjuk o krasslig , tidigare skrev jag ner varenda promenad på Mr Walker ...... den ska dammas av nu o min planerare ska fyllas på igen !!!



  Såg även igår att Azalean börjat få knoppar !!!

 


Ha en toppen dag !!

 
 
Nancy

Nancy

16 mars 2011 08:23

Oh vad du är duktig, jag har jättesvårt för att vara utan morgonblosset, men om man skulle klara det så vore det lättare resten av dagen. Nu röker inte jag så mycket då jag jobbar, men det är ändå för mycket tycker jag. Fredde röker ju ännu mer som går hemma hela dagarna. Usch, sicket gissel det är.
Kämpa på,,,,ha en toppendag, nu ska jag bege mig till jobbet. Hoppas du får hålla dig frisk nu, segt det där du har haft,,,,kramar

http://nancy66.se

anette

16 mars 2011 13:56

Nu e kl 13.55 o har ännu INTE rökt !!!! Inte ens i morse , nu börjar mina små blå lyckopiller göra nytta !!!!
Ja nu vill man bli kry igen .

kramis

 
Jessica

Jessica

16 mars 2011 17:19

Låter som du fått ny energi! Gött! =) Och rökningen kommer du snart att klara dig helt utan hoppas vi.

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

17 mars 2011 06:55

Ja nu börjar man känna sig som en människa , bara min såriga hals , men det kunde ta upp till 8 veckor för att läka !!!

 
Janeth

Janeth

17 mars 2011 02:18

Duktig du är! Go girl!
Här har vi rätt mycket snö kvar ändå, även om det har plockat på den. Men vi bor i ett riktigt köldhål. Nu väntar vi på knopparna i syrenhäcken.De kommer väldigt tidigt och är ett riktigt vårtecken.
Hoppas du orkar ta upp dejtandet med Mr Walker igen, men ta det lugnt innan du är helt frisk så det inte blir ännu drygare!
Ha det så bra!
Kram Janeth

http://magnussons.zoomin.se

anette

17 mars 2011 06:54

Jag börjar bli för gammal för att dejta ha ha , o otrogen skulle jag aldrig kunna va . Nä skämt o sido , det ska bli skönt att få komma igång igen. Ikväll provar jag på zumba kurs No3 !!

Kramis

 
Karine

Karine

17 mars 2011 19:49

Du är jätte duktig!! Hejar på!
Underbart kort av knoppen - nu har vi vår eller hur?
Kramar

http://karinetk.wordpress.com

anette

18 mars 2011 07:36

Vår ???? Vi har snö !!! Kom som tusan i går kväll suck .......

 
marmor

marmor

17 mars 2011 22:10

Heja!!! Bra att du trappar ner på blossandet! Jag har inte kommit ifrån morgonciggen ännu, men det kommer snart. Jag använder inga piller, skall försöka utan. Räcker med det piller jag måste ta varje morgon.
Ha en fin kväll!
Kramisar

http://marmor.zoomin.se

anette

18 mars 2011 07:35

Lycka till !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards