träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 1 april 2011

Jag håller fredag !!!

Av anette - 1 april 2011 17:40

Inte trodde jag att jag skulle hinna

plantera mina små blommor men ....

 


Jag trodde jag skulle trampa ur inne tofflorna när MIN ÄLSKADE GUBBEN  kom hem med denna TILL  mig !!


Första frågan ; " Vad har jag nu gjort "

Andra frågan : " Vad har nu hänt "

Tredje frågan " Varför "


Märks det att man inte e van ???

 

 
 
marmor

marmor

1 april 2011 19:05

Så fint du har gjort med blommorna vid dörren! Blommor av gubben, trevligt!
Ha en fin freddagskväll!
Kramis!

http://marmor.zoomin.se

anette

1 april 2011 22:27

Tack vännen, älskar ju blommor av alla de slag !!!
Ni då ,bär det av till stugan över påsk ??

kramisar

 
Jessica

Jessica

2 april 2011 18:14

Härligt pigga och gula blommor hör våren till! Snyggt ute och snyggt inne. =)

http://jesson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards