träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 5 april 2011

Gnällvarning

Av anette - 5 april 2011 06:28

Fy kattsingen vad jag har ont i ländryggen , kan knappt gå eller sitta.

Varför går jag inte till doktorn ?? Hm , mitt diskbråck e inte så pass att det behövs kirugi , o innerst inne tror jag inte jag skulle vilja. Har både läst o hört så mkt negativt om Op i ländryggen..

Skit samma , ont har jag o det e sååå frustrerande !!! Jag vill ut o promenera innan kilona tar över , ut o påta i trädgården ..... men värken säger nej.

 

Jag hoppas det blir bättre till helgen !

Vi for ut o köpte oss en liten jordfräs igår  , gubben fräste trädgårdslandet , så nu ska det bara krattas o sen e det ax att börja odla !! Det ska bli sååå kul , älskar verkligen trädgårdslandet.


 

 
 
Ingen bild

Primrose

5 april 2011 14:06

GNÄLL PÅ!!!! Fast jag tycker inte att du gnäller. Du talar ju om HUR DU har det!!!!
FY det verkar inget vidare alls! Hoppas att det går över.
Ha det så fint du kan! KRAM KRAM från mig Primrose ,-)

anette

5 april 2011 17:14

Ända sen jag slutade med dansen har jag haft värk antingen här eller där , känns lite hopplöst. Måste ju motionera nu när jag fimpat annars lär jag rulla fram till sommaren, likt en badboll Hm ....

kramisar

 
Jessica

Jessica

5 april 2011 14:45

Aj aj, inte bra med ryggsmärtor! Hoppas det ger med sig något sånär snart så du får röra på dig som du vill...

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

5 april 2011 17:13

Känns så trist med värk dag ut o dag in , suck ;-(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards