träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

Allt har sin plats

Av anette - 6 april 2011 19:13

Jag borde hoppa högt utav glädjerus,

tredje veckan som icke rökare !!! Men ändå känner jag mig inte på topp.

Jag försöker komma igång med min motion vilket e prio nr 1 just nu men allt tycks komma ivägen !!!! Jag blir lite ledsen, frustrerad o arg ......kilona kommer krypande o jag gillar inte vad jag ser.....

Sen har jag nog för många mål framför mig som står ivägen o då struntar jag i allt till slut. Så nu tar jag en liiiiiten time out.

Men tro inte ni blir av med mig för det .


 Ni får jätte gärna fortsätta kika in .... inlägg blir det , men inte i samma utsträckning. Snälla glöm inte en liten kommentar , hade varit så spännande o se vilka som tittar in. Annars kontakta mig med hjälp av rutorna till höger.

 

 
 
Jessica

Jessica

6 april 2011 21:14

Tre veckor som rökfri, grattis tjejen! :o) Nu är det värsta gjort, du har skapat en ny vana! Det tar enligt min hemkunskapslärare som jag hade i USA 21 dagar för människan att skapa en ny vana. Snart har du glömt hur det var att vara RÖKARE! Wee-hoo! Way to go! Fira och ge dig själv en klapp på axeln!

Jag fortsätter kika in här emellanåt - jag har gjort det mer än 21 dagar - svårt att låta bli med andra ord! :D

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

7 april 2011 05:57

Gulle du , jag har tyvärr blivit vansinnigt förkyld IGEN !!!! Mår inge vidare

vi ses
;-)

 
Karine

Karine

7 april 2011 07:53

GRATTIS!! Det är jätte bra jobbat!
Delmål kanske skulle vara något - bara en tanke.
Time out - det var en bra ide. Jag har själv funderat på det.
Time out är ett bra ord!
Ha en underbar torsdag
*kramar i mängder*

http://karinetk.wordpress.com

anette

8 april 2011 06:28

Delmål lät som en bra idé !!! Tack för tipset !!

Sköt om dig vännen
kramis

 
Ingen bild

Primrose

7 april 2011 14:39

BRA JOBBAT, håller tummen. Det är väl dom tre första veckorna som ska vara jobbigast! ,-))
Härlig bild, den gillade jag! Ibland behövs time out.
Så ta den tid du behöver. inte lätt att få till det när du har så mycket. Men du har varit himla duktiga på att röra dig, förstår ju att du vill fortsätta!
Jag har INTE kommit igång ännu. Blir arg på mig själv för så här brukar jag inte vara . Och vill inte vara så heller!!!
Ha det fint nu! KRAM KRAM Primrose ,-)

anette

8 april 2011 06:28

Ja ett tag var jag allert , men sen blev jag liggandes i influensa , sen ryggvärk o nu e jag baske mig sjuk IGEN !!!!

Ha det fint o trevlig helg
kramisar

 
Ingen bild

Susanne

9 april 2011 07:27

Du är jätteduktig! Sträck på dig, och tänk på hur stark du är som fixar detta! BAMSEKRAM TILL DIG

anette

9 april 2011 10:54

Ja det gör jag men självförtroendet rasar i takt med att vågen visar mer ;-(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards