träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 12 april 2011

Red light district / Bootcamp

Av anette - 12 april 2011 18:40

............. känns det som hemma hos oss .....

min näsa har sedan lång tid tillbaka varit röd , nu lyser den riktigt röd o jag har fått sällskap av gubben min . Ja han har blivit sååå förkyld , nyser stup i kvarten.

Jag har startat en motionsgrupp !!! Eftersom jag har såå himla svårt att omma ur soffan själv , har jag nu gjort slag i saken o bjudit in lite väninnor till att motionera tillsammans här utanför på fotbollsplanen ! Det ska bli kul att få träffas tre ggr i veckan o motionera. Gubben min har lovat fixa en hinderbana åt oss en gång , granngubben som e brandman har lovat att ta sig an oss en gång samt att en bekant som jobbat lite inom försvaret kommer hit o ger oss ett militärpass !!! Kan det bli mer häftigt ??? Hoppas det blir stor uppslutning.

Jag e riktigt taggad , så igår tog jag farväl till McDonalds o hälsade den nyttiga tallriken välkommen åter !


Nu gäller det !

 



 
 
Jessica

Jessica

13 april 2011 09:18

Wow, vilket bra initiativ! Det skulle vara kul att vara med.
Hoppas ni får riktigt härlig träning. =)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

13 april 2011 13:40

välkommen ner en helg ;-)

 
marmor

marmor

13 april 2011 20:27

Lycka till! Hoppas att ni håller ut med era träningar. Synd på MC Donald som vi säger här uppe!Du får odla grönsaker på tomten, ler!
Ha en fin kväll!
Kramisar

http://marmor.zoomin.se

anette

14 april 2011 06:07

trädgårdslandet är väl förberett , fniss

 
Nancy

Nancy

15 april 2011 09:59

Låter toppenkul, lycka till,,,,,:-)

http://nancy66.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards