träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Fredag o jag njuter

Av anette - 15 april 2011 14:03

Nu e fredagsstädningen klar !!! Tjohoo , o jag lyckades få en tid hos frissan. På tio minuter var jag nere hos frisören !! Snacka om snabba bud ha ha .... Nu njuter jag av livet i ensamhet o känner doften av nystädat hus.

Jag vill dela med mig , nu när man kan fota lite hemmavid :

Tipset kommer från min sys , men jag älskar det !!!

Hur kul e det med skrynkliga dukar som ska strykas , ända färg efter säsong mm mm ....

Lägg lite pengar på snygga klinkerplattor istället, de e lätta o torka av o ser så snyggt ut !! Enligt mig själv !!

 


 
 
Jessica

Jessica

16 april 2011 11:50

Det där med kakelplattor var ju ett riktigt bra tips! Jag skulle kunna tänka mig en svart eller mörkbrun skifferplatta, typ 30x60 på köksbordet... Får åka förbi kakelbutiken och se om de har någon restplatta vid tillfälle. :)

Ha en skön lördag trots skitvädret!

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

16 april 2011 14:05

Det e så smidigt o snyggt , stilrent på något vis , lycka till med jakten på " den " plattan ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards