träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Jag lever

Av anette - 3 maj 2011 06:06

Det är underbart när man helt plötsligt är lite saknad !!

Fick ett underbart mail från en läsare härom dagen !! Tack för omtanken !!! Den värmde.

Jag lever , minst sagt , på ett nytt o spännande vis kan jag säga. Det känns kanon !! Jag har bara inte haft tid att sätta mig här , men jag kommer igen ....

Igår tränade jag endast framför min Wii coach , var sugen på att ta en joggingtur på kvällen , men jag visste ju att regnet hängde över oss.

Ikväll har vi ju motionsträff så då får jag jogga lite då istället.

Tänk att vi är inne i Maj , o frost på morgnarna ????

Brrrr säger jag bara. Maj är den mest hektiska månaden för oss. Fotbollsmatcherna börjar komma igång ,

en massa födelsedagar ...man hinner inte med riktigt , men det löser sig skulle jag tro !

Nu ska jag FÖRSÖKA FÅ UPP MINA TROLL från deras skönhetssömn !!


 



 
 
Primrose

Primrose

3 maj 2011 14:22

HALLÅ ,-)))
Härligt att du verkar må bra!
Här har det snöat o är svinkallt! Täckjackan på o huvan uppe!!!
Maj månad, ÄR det klokt det! Så kom våren till sist iallafall! Hoppas på att VÄRMEN kommer FORT tillbaka!
WII spelet verkar kanon! Slippa ut i regnet ,-))
Maj månad har vi också flera födelsedagar!!
Ha det fortsatt fint!
KRAM från mig Primrose ,-)

http://primrose.zoomin.se

anette

3 maj 2011 20:56

Fy för snö i Maj !!!!
Jag njuter just nu av mitt nya liv fniss
ska skärpa mig o hälsa på hos er alla

ha det fint
kramisar

 
Nancy

Nancy

3 maj 2011 15:16

Ja, nu kikar jag in och ser hur du har det, har varit jättedåligt vid datan det sista, men har så mycket annat kul för mig, ;-)
Men ni verkar må toppen och du flänger runt, typiskt denna tiden. Känner igen mig då man jobbar, fixar i trädgård och med hus, fotboll, ja det blir det här med nu när Robin har börjat, kul!

Ha det toppen vännen, kramar från mig! <3

http://nancy66.se

anette

3 maj 2011 20:54

Jag har oxå varit jätte dålig på att hälsa på , ska ta mig i kragen fniss .....
hoppas ni alla mår toppen
kram kram

 
carina jonsson

carina jonsson

3 maj 2011 16:38

Härligt att höra att du mår så himlans bra :) Tiden vid datan blir sämre nu när det är fin väder och lite värme igen,så även för min del och det är rätt prioriterat....datan finns kvar till en sämre dag ;) Sköt om dig / kram

http://www.svartage.n.nu

anette

3 maj 2011 20:53

Jag e sååå dålig på att hälsa på hos alla , du har så rätt datorn finns kvar.
Sköt om dig
kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards