träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Tillvaron e på topp

Av anette - 6 maj 2011 14:01

Så fort barnen kommit iväg till skolan tog jag fram wii kontrollerna o mötte upp med min coach. 30 min medel intensivt pass körde han med mig idag. Därefter körde jag 30 min enstaka hög intensiva övningar.

Tog en liten drickepause , tryckte in " i form " dvdn övningar för make o stuss. 30 min på den oxå !!! Så idag kan jag med gott samvete säga att jag e nöjd med mig själv.

Körde igång städdansen i högsta tempot fram till att jag skulle starta dammsugaren. Tempot o pulsen föll i rasande fart ..... dammsugaren var inte med mig ???? Nopp inget liv överhuvudtaget !!! Hm ...... ett tecken på att städa undan städattiraljerna ??? Ta fram sommarens godis nyheter ??

Japp Polly påsen kallar efter mig !


  Minns denna påse från förra året !!!


Den blev en av mina favoriter.


Efter två nätters nattfrost fick jag till slut ge upp hoppet om att min löjtnantshjärta skulle repa sig , den får pryda inomhus istället.




Ha en go eftermiddag :0) 

 
 
Jessica

Jessica

7 maj 2011 13:55

De där sommarPolly:na ser ju kalassmarriga ut... Från förra året, säger du? Ingen idé att leta nu då Ha en skön lördag!

(Åh, nu såg jag att vi valt samma teckensnitt till rubriker och menyer, men visst är det fint? Jag orkade inte leta igenom alla - välja ut, spara, uppdatera bloggen, titta, leta igen o s v. Stannade när jag letat igenom alla t o m bokstaven J - får kika vidare en annan dag...)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

7 maj 2011 15:12

ha ha ha de lanserades förra året men påsen e dagsfärsk fniss....

alla typsnitt tar ju inte åäö så det tog en stund av letande o provande ....

Ha det super

 
Marie, Troya o Tyra

Marie, Troya o Tyra

7 maj 2011 19:15

visst kommer jag ihåg den!! mums...
Och du som är så duktig o tränar o håller igång kan ju med gott samvete unna dej sånna ibland
Ha en fortsatt fin helg!

http://www.troyatyra.se

anette

9 maj 2011 05:58

Tack vännen , jag unnade min hela innehållet fniss !!
Ha det gött
kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards